![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| akkurat denne tråden er å liste opp 10 personer på forumet som har den beste maskinen (ikke inkludert eksterne enheter), slik at innlegget ditt spec og jeg skal putte den på topplisten.
men det er ikke ment å gjøre medlemmene føler deres datamaskin er mindreverdige som mennesker i ti har mer penger enn de burde, eller bruke mer enn de har råd til ![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (Cew27) - Intel Core 2 Quad Q6600, EVGA 780i, nvidea EVGA 8800 Ultra, 4 gig 1066 SLI ram, ernemax uendelig 720 watt, 750 gig Seagate med 32 meg cache. Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har din pc alle bygget opp da Cewy? Mine: Asus P5K Premium wifi 2GB Corsair Dominator 800MHz Vanilla 8800GT Q6600 'go' - Swiftech H2O 120 Compact X-Fi Extreme Music s / kort Enermax Infiniti 720w Vista Prem (dual-boot XP) XP SP3 kommer ut 2008. 2x 500GB Samsung T166 hdd RAID 1 1x 1TB Hitachi Ultrastar Bare venter på Asus, Ultrastar og rad for cpu.
|
| |||
| |||
| nei jeg bare bestilt mobo .... Jeg fikk alt, men grafikkortet, det eneste som stopper meg er at grafikkortet og mobo er på lager |
|
| |||
| |||
| også jeg trenger hjelp på hvilken maskin du mener er den beste Hvor tror du din er til min alex ..... jeg wont være fornærmet |
|
| |||
| |||
| ECS Geforce 6100SM-M mobo Geforce / nForce 6100/405 (onboard IGP) AMD Sempron 3400 + 1.8GHz (Manila kjerne) Realtek HD Audio (onboard) 1GB Kingston DD2 667 MHz Maxtor 80GB SATA2 Winpower 450W PSU Windows XP Home DVD-RW og DVD-ROM-stasjoner .... Im helt av leaderboard etter en lang vei .... |
|
| |||
| |||
| JEG skrånende redigere det første innlegget!? |
|
| |||
| |||
| Mines rettet et vesen en media pc. Jeg en masse vid koding photoshop ting og ulike litt spilling. Derfor 8800GT og 2 TB lagring. Ville ha foretrukket en lavere spec kortet, men jeg trenger noen oomph som jeg kjører en 24 "skjerm. Lydkortet spiller det en del også, erstatter Extreme musikken kortet i X-Fi serien, EAX, Dolby DTS støtte selv om det synes å foretrekker analog surround, likevel er det ganske billig for spec. Jeg skal oc'ing så vel skjønt, derav flytende kjøling av fire og referansen hastigheter på GT. Din spec er desidert en gaming bygge Cewy, i spill vil du ha meg slå av en god margin selv om OC på Quad (hvis du gjør) kommer inn i dette. Jeg trenger en kraftig allrounder skjønt. Vi har bare forskjellige behov.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aye Fater en periode jeg tror redigere valget jeg tatt bort
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| dobbel post hjelpe meg ut her alex
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
|
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nye Desktop - Hva Spec trenger jeg. | manukes | General Hardware Chat | 5 | 5 november 2009 16:54 |
| Meldingen din pc spec her! | Cew27 | General Hardware Chat | 16 | 25 januar 2008 07:58 |
| Trenger du hjelp til spec ny datamaskin | gem247 | General Hardware Chat | 3 | 8 januar 2008 16:56 |
| Ny PC spec råd / hjelp | megabyte | General Hardware Chat | 7 | 2 november 2007 10:26 |
| Hello Everybody Computer Spec Here! | Computer Spec | Presenter deg selv her | 9 | 27. sep 2006 10:05 |
| Thread Tools | |
| |