![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rätt den här tråden är att räkna upp 10 personer på forumet med den bästa datorn (inte inklusive kringutrustning), så skicka din spec och jag ska sätta upp det på leaderboard.
men det är inte meningen att medlemmarna anser att deras dator är sämre som människorna i de tio har mer pengar än de borde, eller spendera mer än de har råd ![]() 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (Cew27) - Intel Core 2 Quad Q6600, EVGA nForce-780i, nvidea EVGA 8800 Ultra, 4 gig 1066MHz SLI RAM, ernemax Infinity 720 watt, 750 gig Seagate med 32 MB cache. Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fick datorn alla byggt upp sedan Cewy? Mine: Asus P5K Premium wifi 2gb Corsair Dominator 800MHz Vanilla 8800GT Q6600 'go' - Swiftech H2O 120 Compact X-Fi Extreme music s / kort Enermax Infiniti 720 W Vista Prem (dual-boot XP) XP SP3 kommer ut 2008. 2x 500GB Samsung T166 HDD RAID 1 1x 1TB Hitachi Ultrastar Bara väntar på Asus, Ultrastar och rad för processorn.
|
| |||
| |||
| Nej jag beställde bara mobo .... Jag tar det hela men grafikkortet, det enda som stoppar mig är det faktum att grafikkortet och mobo är slut i lager |
|
| |||
| |||
| också att jag kommer att behöva hjälp på vilken dator du tycker är bäst Vart tror du att din webbplats är att min Alex ..... I wont bli förolämpad |
|
| |||
| |||
| ECS Geforce 6100SM-M mobo GeForce / nForce 6100/405 (ombord IGP) AMD Sempron 3400 + 1.8GHz (Manila Core) Realtek HD Audio (ombord) 1GB Kingston DD2 667Mhz Maxtor 80GB SATA2 Winpower 450W PSU Windows XP Home DVD-RW och DVD-ROM-enheter .... Im helt utanför leaderboard på långa vägar .... |
|
| |||
| |||
| jag skränande redigerar det första meddelandet!?! |
|
| |||
| |||
| Mines att en varelse en media pc. Jag gör en hel del vid kodning, photoshop saker och udda lite av spel. Därför 8800GT, och 2TB lagring. Skulle ha föredragit en lägre spec kort men jag behöver lite glans som jag har en 24 "skärm. Ljudkortet spelar det är en del också, ersätter Extreme Music kortet i X-Fi range, EAX, Dolby DTS-stöd även om det verkar föredrar analog surround, fortfarande, det är ganska billig för spec. I'll be oc'ing liksom om, därav vätskekylning för quad och hastighet hänvisning till GT. Din spec är avgjort en gaming bygga Cewy, i spelet du har mig slagen av ganska marginal trots att oc på Quad (om du gör) kommer in i detta. Jag behöver en kraftfull allround-though. Vi har bara olika behov.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aye Fater en tid jag tror att redigera alternativ jag tagit bort
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| double post hjälpa mig ute här alex
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
|
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| New Desktop - Vad Spec behöver jag. | manukes | General Hardware Chat | 5 | 5 NOVEMBER 2009 16:54 |
| Post datorn spec här! | Cew27 | General Hardware Chat | 16 | 25 januari 2008 07:58 |
| Behöver du hjälp att spec ny dator | gem247 | General Hardware Chat | 3 | 8 januari 2008 16:56 |
| Ny dator spec rådgivning / hjälp | megabyte | General Hardware Chat | 7 | 2 november 2007 10:26 |
| Hej Alla Computer Spec här! | Computer Spec | Presentera dig här | 9 | 27 sep 2006 10:05 |
| Thread Tools | |
| |