![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben erg onzeker over veel computer gerelateerde dingen dus hoop dat sommigen van jullie kan helpen. Ik wil mijn zoon een schriftelijk tablet aangeboden krijgen bij mijn lokale supermarkt, maar het is ontworpen voor XP, zal dit werk met een Mac. Ik gebruik ubuntu en zeer zelden problemen hebben ware het aansluiten van harde, maar met Apple Mac Ik dacht dat ik zou eerst te controleren. Is er een programma kon downloaden om hem in staat stellen om deze gadget ontworpen voor XP met zijn Mac te gebruiken of moet ik laten goed alleen. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik betwijfel het u cant zelfs mac te installeren op een pc, tenzij u deze speciale piraterij verson u kunt Donload en het waarschijnlijk gewoon WRK
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Toshiba M400-tablet niet zal erkennen pen druk | metalface | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 22 mei 2009 17:23 |
| DVD schriftelijk op een MacBook | Black Magic | Drives & Removable Media | 1 | 10 nov 2008 09:35 |
| Ik ben op zoek naar een tablet ... | pandahead | Laptops, Mobiles & PDA's | 30 | 5 okt 2008 14:03 |
| Tablet PC vs traditionele persbericht | caggles | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 28 feb 2008 10:33 |
| Tablet! | coleshill | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 24 nov 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |