mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Zal schriftelijk tablet desigend voor XP werken op een Mac

Reply

Thread Tools
Old 19 december 2007, 05:04
Lid Fractie

Default Zal schriftelijk tablet desigend voor XP werken op een Mac

Ik ben erg onzeker over veel computer gerelateerde dingen dus hoop dat sommigen van jullie kan helpen. Ik wil mijn zoon een schriftelijk tablet aangeboden krijgen bij mijn lokale supermarkt, maar het is ontworpen voor XP, zal dit werk met een Mac. Ik gebruik ubuntu en zeer zelden problemen hebben ware het aansluiten van harde, maar met Apple Mac Ik dacht dat ik zou eerst te controleren. Is er een programma kon downloaden om hem in staat stellen om deze gadget ontworpen voor XP met zijn Mac te gebruiken of moet ik laten goed alleen. Bedankt
Old 2 januari 2008, 19:20
Banned Groep

Default Zal schriftelijk tablet desigend voor XP werken op een Mac

Ik betwijfel het u cant zelfs mac te installeren op een pc, tenzij u deze speciale piraterij verson u kunt Donload en het waarschijnlijk gewoon WRK

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Toshiba M400-tablet niet zal erkennen pen druk metalface Laptops, Mobiles & PDA's 0 22 mei 2009 17:23
DVD schriftelijk op een MacBook Black Magic Drives & Removable Media 1 10 nov 2008 09:35
Ik ben op zoek naar een tablet ... pandahead Laptops, Mobiles & PDA's 30 5 okt 2008 14:03
Tablet PC vs traditionele persbericht caggles Laptops, Mobiles & PDA's 5 28 feb 2008 10:33
Tablet! coleshill Laptops, Mobiles & PDA's 5 24 nov 2007 06:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.