mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Vil skrive tablett desigend for XP fungerer på Mac

Reply

Thread Tools
Old 19nde Dec 2007, 05:04
Medlem Group

Default Vil skrive tablett desigend for XP fungerer på Mac

Jeg er veldig usikker mye datamaskin relaterte ting, så håper noen av dere kan hjelpe. Jeg vil få min sønn en skriftlig tablett på tilbud på mitt lokale supermarked, men det er designet for XP, vil dette fungere med en Mac. Jeg bruker Ubuntu og svært sjelden har problemer med å koble hard ware men med Apple Mac Jeg tenkte jeg skulle sjekke først. Finnes det et program han kunne ned til ham i stand til å bruke denne gadgeten beregnet på XP med sin Mac eller bør jeg la godt alene. Takk
Old 2nd 2008 jan 19:20
Banned Group

Default Vil skrive tablett desigend for XP fungerer på Mac

Jeg tviler u skrånende aften installere mac på en PC hvis u ha denne spesielle piratkopiert verson u kan donload og det sannsynligvis wont wrk

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Toshiba M400 Tablet vil ikke anerkjenne pennen press metalface Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 22 mai 2009 17:23
DVD skrive på MacBook Black Magic Drivere og flyttbare medier 1 10 nov 2008 09:35
Jeg leter etter en tablett ... pandahead Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 30 5 okt 2008 14:03
Tablet PC vs tradisjonell Notatbok caggles Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 5 28 februar 2008 10:33
Tablett! coleshill Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 5 24 nov 2007 06:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.