![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er veldig usikker mye datamaskin relaterte ting, så håper noen av dere kan hjelpe. Jeg vil få min sønn en skriftlig tablett på tilbud på mitt lokale supermarked, men det er designet for XP, vil dette fungere med en Mac. Jeg bruker Ubuntu og svært sjelden har problemer med å koble hard ware men med Apple Mac Jeg tenkte jeg skulle sjekke først. Finnes det et program han kunne ned til ham i stand til å bruke denne gadgeten beregnet på XP med sin Mac eller bør jeg la godt alene. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tviler u skrånende aften installere mac på en PC hvis u ha denne spesielle piratkopiert verson u kan donload og det sannsynligvis wont wrk
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Toshiba M400 Tablet vil ikke anerkjenne pennen press | metalface | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 22 mai 2009 17:23 |
| DVD skrive på MacBook | Black Magic | Drivere og flyttbare medier | 1 | 10 nov 2008 09:35 |
| Jeg leter etter en tablett ... | pandahead | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 30 | 5 okt 2008 14:03 |
| Tablet PC vs tradisjonell Notatbok | caggles | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 28 februar 2008 10:33 |
| Tablett! | coleshill | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 24 nov 2007 06:15 |
| Thread Tools | |
| |