Trådløs digital tuner-kort? Jeg tænker på i sidste ende vil vista - som mediecenter i det. Så vil jeg vil se tv. Jeg troede, at jeg ville dræbe 2 fluer med ét smæk - som pc'en er på mit værelse, og satellit-feed, som anvendes til himlen er nedenunder jeg ville få en digital tuner, så jeg kan stadig se tv på mit værelse efter 2012 skifte . Men jeg har et spørgsmål.
Er der sådan noget som en trådløs digital TV-tuner?
Hjemme den aireal vi har, er ikke en digital en (som vi har luftrum til digital transmission), så det ville ikke være i stand til at få Freeview. Så er der en digtal / Freeview TV-tuner kort, som har sin egen lille bygget i aireal type ting?
Tom
Mit system: # Processor (s): Intel Q6600 | Bundkort: MSI P6N SLI V2 | RAM Hukommelse: 2GB DDR2 PC6400 Corsair | Grafikkort (r): XFX Nvidia 8600GTS 512MB | Lydkort: Integreret 8 Channel | Harddisk (e): 320 GB Samsung S-ATA 7200RPM | Optisk drev (r): LG LightScribe | Sag / PSU: Thermaltake Soprano & Toughpower 750W | Køling: Stock | Network / Internet: Trådløst | Monitor (s): Samsung SyncMaster 931BW 19 " | Operating System (s): Windows XP Professional SP3 | |