vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Wireless Digital Tuner Card?

Reply

Thread Tools
Old 23 kesäkuu 2008, 05:54
Rahoittajien ryhmän

Olen ajatellut lopulta menee näköala - joka on mediakeskus siihen. Joten aion halua katsoa televisiota. Ajattelin tappaa 2 kärpästä yhdellä iskulla - kuten PC on omassa huoneessa, ja satelliitin rehujen jota käytetään taivas on alakerrassa Haluan saada digitaalinen viritin, joten en voi vielä katsella televisiota omassa huoneessa jälkeen 2012-kytkin . Mutta minulla on kysymys.

Onko olemassa sellaista asiaa kuin langaton digitaalinen tv-viritin?

Kotona on aireal meillä ei ole digitaalista yksi (kuten olemme taivasta varten digitalisointiprosessiin), joten se ei voisi saada freeview. Joten on olemassa digtal / freeview tv-viritin kortti jossa on oma pieni rakennettu aireal tyyppi asia?

Tom

My System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Emolevy:
MSI P6N SLI V2
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Äänikortti:
Integroitu 8 Channel
Kiintolevy (t):
320GB Samsung S-ATA 7200Rpm
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Langattomat
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 24 kesäkuu 2008, 14:54
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by tomthedrummer1992 View Post
Olen ajatellut lopulta menee näköala - joka on mediakeskus siihen. Joten aion halua katsoa televisiota. Ajattelin tappaa 2 kärpästä yhdellä iskulla - kuten PC on omassa huoneessa, ja satelliitin rehujen jota käytetään taivas on alakerrassa Haluan saada digitaalinen viritin, joten en voi vielä katsella televisiota omassa huoneessa jälkeen 2012-kytkin . Mutta minulla on kysymys.

Onko olemassa sellaista asiaa kuin langaton digitaalinen tv-viritin?

Kotona on aireal meillä ei ole digitaalista yksi (kuten olemme taivasta varten digitalisointiprosessiin), joten se ei voisi saada freeview. Joten on olemassa digtal / freeview tv-viritin kortti jossa on oma pieni rakennettu aireal tyyppi asia?

Tom
On paljon niitä. The Terratec Hybrid Cinergy on analogisia ja digitaalisia, joten voit myös tehdä videon kaappaamiseen. Sillä on oma pieni antenni, joka poimii ei yhtään digitaalisen asemat tässä alakerrassa ja hiukkasen jtk yläkerrassa.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.