mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Wireless Digital Tuner Card?

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2008, 05:54
Donor Groep

Default Wireless Digital Tuner Card?

Ik denk uiteindelijk gaan vergezicht - die media-centrum in. Dus, ga ik naar de televisie wilt kijken. Ik dacht dat ik zou vermoorden 2 vliegen in een klap - als de pc is in mijn kamer, en de satelliet-feed die wordt gebruikt voor de hemel is beneden Ik zou je een digitale tuner, dus ik kon nog steeds tv kijken in mijn kamer na de 2012 switch . Maar ik heb een vraag.

Is er zoiets als een draadloze digitale TV tuner?

Thuis de aireal hebben we niet een digitaal een (zoals we hebben hemel voor de digitale omschakeling), dus zou het niet kunnen krijgen Freeview. Dus is er een digtal / Freeview TV Tuner-kaart, die heeft zijn eigen ingebouwde aireal soort ding?

Tom

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moederbord:
MSI P6N SLI V2
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Sound Card:
Geïntegreerde 8 Channel
Hard Drive (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optische Drive (s):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Draadloos
Monitor (s):
Samsung Syncmaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 24 jun 2008, 14:54
Donor Groep

Default Wireless Digital Tuner Card?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomthedrummer1992 View Post
Ik denk uiteindelijk gaan vergezicht - die media-centrum in. Dus, ga ik naar de televisie wilt kijken. Ik dacht dat ik zou vermoorden 2 vliegen in een klap - als de pc is in mijn kamer, en de satelliet-feed die wordt gebruikt voor de hemel is beneden Ik zou je een digitale tuner, dus ik kon nog steeds tv kijken in mijn kamer na de 2012 switch . Maar ik heb een vraag.

Is er zoiets als een draadloze digitale TV tuner?

Thuis de aireal hebben we niet een digitaal een (zoals we hebben hemel voor de digitale omschakeling), dus zou het niet kunnen krijgen Freeview. Dus is er een digtal / Freeview TV Tuner-kaart, die heeft zijn eigen ingebouwde aireal soort ding?

Tom
Er zijn veel van hen. De TerraTec Cinergy Hybrid heeft analoog en digitaal, zodat je kunt ook video-opname. Het heeft zijn eigen kleine antenne die pikt nihil digitale stations hier beneden en een oppervlakkige kennis boven.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Kan iemand aanbevelen Good TV Tuner Card thunderball321 Algemeen Hardware Chat 6 2 november 2009 10:02
Acer Aspire Revo R3600 / Tv-Tuner Card voor Media Center chrissysmagicbox Grafische Kaarten & Monitors 0 29 september 2009 03:35
Instellen Nintendo Wii te spelen via PC Via TV Tuner Card jakobi2006 PC & Gaming Console 2 De 8 april 2009 06:03
Digitale camera geheugenkaart vraag? kunstmatig zoete Digital Imaging & Printers 2 21 nov 2008 07:22
TV Tuner Card voor Inspiron 530S chris01 Algemeen Hardware Chat 3 22 Jan 2008 05:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.