Wireless Digital Tuner Card? Ik denk uiteindelijk gaan vergezicht - die media-centrum in. Dus, ga ik naar de televisie wilt kijken. Ik dacht dat ik zou vermoorden 2 vliegen in een klap - als de pc is in mijn kamer, en de satelliet-feed die wordt gebruikt voor de hemel is beneden Ik zou je een digitale tuner, dus ik kon nog steeds tv kijken in mijn kamer na de 2012 switch . Maar ik heb een vraag.
Is er zoiets als een draadloze digitale TV tuner?
Thuis de aireal hebben we niet een digitaal een (zoals we hebben hemel voor de digitale omschakeling), dus zou het niet kunnen krijgen Freeview. Dus is er een digtal / Freeview TV Tuner-kaart, die heeft zijn eigen ingebouwde aireal soort ding?
Tom
Mijn Systeem: # Processor (s): Intel Q6600 | Moederbord: MSI P6N SLI V2 | RAM Geheugen: 2GB DDR2 PC6400 Corsair | Graphics Card (s): XFX Nvidia 8600GTS 512MB | Sound Card: Geïntegreerde 8 Channel | Hard Drive (s): 320GB Samsung S-ATA 7200RPM | Optische Drive (s): LG LightScribe | Case / PSU: Thermaltake Soprano & Toughpower 750W | Koeling: Voorraad | Netwerk / Internet: Draadloos | Monitor (s): Samsung Syncmaster 931BW 19 " | Operating System (s): Windows XP Professional SP3 | |