mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Trådløs digital tuner kort?

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2008, 05:54
Donor Group

Default Trådløs digital tuner kort?

Jeg tenker av etterhvert går vista - som har media i det. Så, jeg vil se på TV. Jeg trodde jeg ville drepe 2 fluer i en stein - som PC-er på rommet mitt, og satellitt-strøm som brukes til himmelen er nede Jeg vil få en digital tuner, så jeg kan fortsatt se TV på rommet mitt etter 2012 bytte . Men jeg har et spørsmål.

Er det slike ting som en trådløs digital TV tuner?

Hjemme i aireal har vi ikke en digital en (som vi har himmelen for digital switchover), så det vil ikke kunne få freeview. Så er det en digtal / freeview TV tuner kort som har sin egen lille bygget i aireal type ting?

Tom

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 24 juni 2008, 14:54
Donor Group

Default Trådløs digital tuner kort?

Sitat:
Originally Posted by tomthedrummer1992 View Post
Jeg tenker av etterhvert går vista - som har media i det. Så, jeg vil se på TV. Jeg trodde jeg ville drepe 2 fluer i en stein - som PC-er på rommet mitt, og satellitt-strøm som brukes til himmelen er nede Jeg vil få en digital tuner, så jeg kan fortsatt se TV på rommet mitt etter 2012 bytte . Men jeg har et spørsmål.

Er det slike ting som en trådløs digital TV tuner?

Hjemme i aireal har vi ikke en digital en (som vi har himmelen for digital switchover), så det vil ikke kunne få freeview. Så er det en digtal / freeview TV tuner kort som har sin egen lille bygget i aireal type ting?

Tom
Det er mange av dem. Den TerraTec Cinergy Hybrid har analoge og digitale, slik at du kan også gjøre videoopptak. Det har sin egen lille antennen som henter null digitale kanaler her nede og en overfladisk kjennskap oppe.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan noen anbefale en god TV-tuner kort thunderball321 General Hardware Chat 6 2 november 2009 10:02
Acer Aspire Revo R3600 / TV-tuner kort for Media Center chrissysmagicbox Kabinetter & Skjermer 0 29 september 2009 03:35
Konfigurere Nintendo Wii til å spille gjennom PC Via TV Tuner Card jakobi2006 PC & Console Gaming 2 8 april 2009 06:03
Digitalkamera minnekort spørsmålet? kunstig søte Digital Imaging & Skrivere 2 21 nov 2008 07:22
TV Tuner Card for Inspiron 530S chris01 General Hardware Chat 3 22 januar 2008 05:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.