Trådløs digital tuner kort? Jeg tenker av etterhvert går vista - som har media i det. Så, jeg vil se på TV. Jeg trodde jeg ville drepe 2 fluer i en stein - som PC-er på rommet mitt, og satellitt-strøm som brukes til himmelen er nede Jeg vil få en digital tuner, så jeg kan fortsatt se TV på rommet mitt etter 2012 bytte . Men jeg har et spørsmål.
Er det slike ting som en trådløs digital TV tuner?
Hjemme i aireal har vi ikke en digital en (som vi har himmelen for digital switchover), så det vil ikke kunne få freeview. Så er det en digtal / freeview TV tuner kort som har sin egen lille bygget i aireal type ting?
Tom
Min System: # Prosessor (er): Intel Q6600 | Hovedkort: MSI P6N SLI V2 | RAM-minne: 2GB DDR2 PC6400 Corsair | Graphics Card (s): XFX Nvidia 8600GTS 512MB | Lydkort: Integrert 8 Channel | Harddisk (er): 320GB Samsung S-ATA 7200RPM | Optisk stasjon (er): LG LightScribe | Case / PSU: Thermaltake Soprano & Toughpower 750W | Cooling: Stock | Nettverk / Internett: Trådløst | Skjerm (er): Samsung SyncMaster 931BW 19 " | Operating System (s): Windows XP Professional SP3 | |