mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Trådløs netværksforbindelse Hjælp

Reply

Thread Tools
Old 13 januar 2008, 02:28
Medlem Gruppen

beklager, at jeg ikke kunne finde en teknisk hjælp / spørgsmål sub-forum, men venligst kun hjælpe denne 1 gang du? Tak!

Jeg er lige ny installeret Windows på min computer, og jeg kigger på vinduet Netværksforbindelser, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan man får en 'trådløse netværksforbindelse 1' ikonet for at komme op, guiderne både fungerer ikke. Jeg har en computer i den anden plads, det primære, med en router ved siden af det, og jeg bare ikke ved, hvad de skal gøre cos opsætningsprocessen troldmænd ikke arbejde, man taler om flash-drev, som jeg har en Netgear stick i flash-drev til at gøre internettet, men den lyser ikke op, eller noget, og guiden ikke kender sin der. Im så forvirret kan nogen hjælpe?
Old 13 januar 2008, 04:00
Donor-Gruppen

Ikke sikker fra dit indlæg, men jeg antager du har geninstalleret Windows på 2. PC og 1. pc med routeren, er arbejds-tilslutning OK.
Hvis det er tilfældet, og du har et USB Network (NIC) adapter på 2. pc, har du installeret driveren software til det?

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.