![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti en voinut löytää teknistä apua / kysymyksiä osa-foorumi mutta vain auttaa 1 kertaa please? Kiitos! Minä vain uudelleen asentanut Windows minun tietokone ja katson Verkkoyhteydet-ikkuna, mutta en voi selvittää, miten saada "langaton verkkoyhteys 1" kuvaketta tulla ylös, taikurit molemmat eivät toimi. Minulla on tietokone toisessa huoneessa, tärkein, ja reititin sen vieressä, ja minä vain en tiedä mitä tehdä cos perustamista taikurit eivät toimi, yksi puhuu flash, jonka olen yksi NETGEAR tartu salaman ajaa tehdä Internetissä, mutta se ei syty, tai jotain, ja ohjatun ei tiedä sen siellä. Im niin sekava kukaan voi auttaa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ole varma omasta postitse, mutta olen olettaen olet asentanut Windowsin 2. PC ja 1. PC kanssa Router, toimii / liittymäperuste OK.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Langaton verkkoyhteys kadonnut! | Muhannad | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 16th Jun 2009 18:35 |
| Hidas verkkoyhteys | Aå | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 5 | 29. marraskuu 2008 08:15 |
| Uni Langaton verkko ei toimi kanssa työpöydälle - ei verkko-osoite | Samantha0101 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 16. lokakuu 2008 07:34 |
| Langaton verkko - ei lähetetä verkko-osoite | Samantha0101 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 24. Sep 2008 07:37 |
| Verkkoyhteys sammuttaa joka niin usein | Robbie | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 5. Joulukuu 2007 11:47 |
| Thread Tools | |
| |