mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Draadloze netwerkverbinding Help

Reply

Thread Tools
Old 13 januari 2008, 02:28
Lid Fractie

Default Draadloze netwerkverbinding Help

sorry ik kon het niet vinden van een technische hulp / vragen sub-forum, maar kunt u gewoon helpen dit 1 keer alstublieft? Bedankt!

Ik heb windows opnieuw geïnstalleerd op mijn computer en ik kijk naar de Netwerkverbindingen venster, maar ik kan niet achterhalen hoe je een "draadloze netwerkverbinding 1 'icoon te komen, de tovenaars beide werken niet. Ik heb een computer in de andere kamer, de belangrijkste is, met een router ernaast, en ik weet niet wat te doen want de set-up wizards niet werken, spreekt over een flash-schijven, die ik heb Netgear stok in de flash drive te doen het internet, maar niet branden, of iets anders, en de wizard niet weet zijn er. Im zo verward kan iemand helpen?
Old 13 januari 2008, 04:00
Donor Groep

Default Draadloze netwerkverbinding Help

Niet zeker van uw post, maar ik ben ervan uitgegaan dat u Windows opnieuw geïnstalleerd op de 2e pc en de 1e pc met de router werkt / aansluiten op OK.
Als dat zo is, en je hebt een USB-netwerk (NIC) toe op de 2e pc, heb je de installatie van de driver-software voor het?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Draadloze netwerkverbinding verdwenen! muhannad Netwerken, modems & VoIP 0 16 jun 2009 18:35
Trage netwerkverbinding MJM Netwerken, modems & VoIP 5 29 nov 2008 08:15
Uni Draadloos Netwerk werkt niet met desktop - geen netwerk adres Samantha0101 Netwerken, modems & VoIP 7 16 okt 2008 07:34
Draadloos netwerk - niet verzenden netwerk adres Samantha0101 Netwerken, modems & VoIP 4 24e sep 2008 07:37
Netwerkverbinding uit te schakelen om zo vaak Robbie Netwerken, modems & VoIP 2 5 Dec 2007 11:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.