![]() |
|
| |||
| |||
| sorry ik kon het niet vinden van een technische hulp / vragen sub-forum, maar kunt u gewoon helpen dit 1 keer alstublieft? Bedankt! Ik heb windows opnieuw geïnstalleerd op mijn computer en ik kijk naar de Netwerkverbindingen venster, maar ik kan niet achterhalen hoe je een "draadloze netwerkverbinding 1 'icoon te komen, de tovenaars beide werken niet. Ik heb een computer in de andere kamer, de belangrijkste is, met een router ernaast, en ik weet niet wat te doen want de set-up wizards niet werken, spreekt over een flash-schijven, die ik heb Netgear stok in de flash drive te doen het internet, maar niet branden, of iets anders, en de wizard niet weet zijn er. Im zo verward kan iemand helpen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet zeker van uw post, maar ik ben ervan uitgegaan dat u Windows opnieuw geïnstalleerd op de 2e pc en de 1e pc met de router werkt / aansluiten op OK.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Draadloze netwerkverbinding verdwenen! | muhannad | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 16 jun 2009 18:35 |
| Trage netwerkverbinding | MJM | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 29 nov 2008 08:15 |
| Uni Draadloos Netwerk werkt niet met desktop - geen netwerk adres | Samantha0101 | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 16 okt 2008 07:34 |
| Draadloos netwerk - niet verzenden netwerk adres | Samantha0101 | Netwerken, modems & VoIP | 4 | 24e sep 2008 07:37 |
| Netwerkverbinding uit te schakelen om zo vaak | Robbie | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 5 Dec 2007 11:47 |
| Thread Tools | |
| |