mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Trådløs nettverkstilkobling Hjelp

Reply

Thread Tools
Old 13th 2008, 02:28
Medlem Group

Default Trådløs nettverkstilkobling Hjelp

Beklager at jeg ikke kunne finne en teknisk hjelp / spørsmål sub-forum men bare hjelpe denne 1 gang takk? Takk!

Jeg har installert Windows på maskinen min, og jeg ser på Nettverkstilkoblinger-vinduet, men jeg kan ikke finne ut hvordan du får en "trådløs nettverkstilkobling 1"-ikonet for å komme opp, den veiviserne både fungerer ikke. Jeg har en datamaskin i det andre rommet, det viktigste en, med en router siden det, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre cos Konfigureringen veiviserne ikke fungerer, en snakker om flash-stasjoner, som jeg har en NETGEAR pinne i flashdisk å gjøre internett, men det ser ikke lyse opp eller noe, og veiviseren ikke kjenner sin der. Im så forvirret Kan noen hjelpe?
Old 13th 2008, 04:00
Donor Group

Default Trådløs nettverkstilkobling Hjelp

Ikke sikker fra innlegget ditt, men jeg antar at du har installert Windows på 2. PC og 1. PC med ruteren, arbeider / kobler OK.
Hvis ja, og du har en USB Network (NIC) Adaptor på 2dre PC, har du installert driverprogramvaren for det?

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.