mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

3.1 / Vista

Reply

Thread Tools
Old 8 nov 2008, 16:20
Nieuw Lid Fractie

Default 3.1 / Vista

Heya, mijn moeder is een predikant, ze heeft gekregen wat kerk-software te installeren op zijn laptop, het probleem is dat de software zegt minimum van Windows 3.1, ze is het gebruik van Vista, wat kunnen we doen dankzij?
Old 8 november 2008, 17:20
Donor Groep

Default 3.1 / Vista

Proberen te installeren, ik kan werken, maar Windows 3.1 is zo oud, dat software moet ook, dus is het wellicht niet goed werkt, maar Vista heeft wat heet "compatibiliteitsmodus" die een gebruiker in staat stelt om een programma als het was in een eerdere versie van Windows. Maar in XP het alleen gaat terug tot Windows 95, dus zal waarschijnlijk hetzelfde doen in Vista, dus als u probeert u dat het kan werken.

Om gebruik te maken van de compatibiliteit-modus vindt u het programma opent> klik met de rechtermuisknop op het> kies Eigenschappen> selecteer de compatibiliteit modus> selecteer "Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren" en selecteer Windows 95 uit het drop-down menu> klik op OK op alle vensters> Uitvoeren programma.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.