3.1 / Vista Prøv å installere det, jeg kan fungere, men windows 3.1 er så gamle, at programvare må også, så det kan ikke fungere ordentlig, men Vista har det som kalles "compatibility mode" som lar en bruker til å kjøre et program som om det var i en tidligere versjon av Windows. Men i XP den bare går tilbake så langt som Windows 95, så vil sannsynligvis gjøre det samme i Vista, så hvis du prøve å bruke at det kan fungere.
Slik bruker du kompatibilitetsmodus finne programmet du åpner> høyreklikk på den> velg egenskaper> velg kompatibilitetsmodus> velg "Kjør dette programmet i kompatibilitetsmodus" og velg Windows 95 fra rullegardinen> Klikk OK på alle vinduer> Kjør programmet.
Min System: Først OC Prosessor (er): Intel E2180@2.85 | Hovedkort: Gigabyte GA-P35-DS3L | RAM-minne: 2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5 | Graphics Card (s): Gainward ATI 3850 | Lydkort: om bord | Harddisk (er): Seagate Barracuda 7200.7 120GB | Optisk stasjon (er): Hitachi DVD-ROM GD-2500 | Case / PSU: Corsair VX450 | Cooling: AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm | Nettverk / Internett: ombord / ha 10Meg virgin kabel | Skjerm (er): Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m | Operating System (s): XP Home | |