![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn desktop PC overleed eerder deze week en ik verwijderd van de harde schijf en plaats deze in een afgesloten ruimte, zodat ik kon toegang krijgen tot de gegevens op mijn laptop. De laptop vindt de drive ok en laat me kijken naar de bestanden en mappen op daar. Echter, wanneer ik ga naar de Documents & Settings map en probeert toegang te krijgen tot de map bevatte mijn oude gegevens zij zegt dat de toegang is geweigerd. Ik kan kijken naar andere mappen, maar niet deze. Ik heb echt wel behoefte te krijgen tot de informatie daar. Is er iets dat ik kan proberen? Ik ben geen pc deskundige, maar ik heb een keer op iets. Mijn grootste zorg is dat de schijf bevat informatie die nodig is voor mijn werk. Alle hulp welkom. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als je nodig hebt om de eigendom van de map / bestanden zien of dit helpt
| |||
| |||
| Bedankt - hij werkte. |
|
| |||
| |||
| You're welcome |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| G: \ is niet toegankelijk, toegang geweigerd. | jimmyc | Drives & Removable Media | 3 | 24 jun 2009 02:43 |
| Toegang geweigerd | rbscooby | Windows besturingssystemen | 7 | 9 mei 2008 16:40 |
| Toegang geweigerd | hewybo | Windows besturingssystemen | 6 | 16 Jan 2008 02:40 |
| Toegang geweigerd | hannyp | Virus, spyware & Security | 14 | 27 nov 2007 12:37 |
| De toegang is geweigerd ... ineens | Quityourjibbajabba | Windows besturingssystemen | 3 | 14 nov 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |