![]() |
|
| |||
| |||
| Min stasjonære PC døde tidligere denne uken og jeg fjernet harddisk og sette den i en kasse slik at jeg kunne få tilgang til dataene på min bærbare. Datamaskinen finner stasjonen ok og lar meg se på filer og mapper på det. Men når jeg går til Dokumenter & Innstillinger mappe og prøver å få tilgang til mappen som inneholder min gamle data står det at tilgang. Jeg kan se på andre mapper, men ikke denne. Jeg trenger virkelig å komme til informasjonen der. Er det noe jeg kan prøve? Jeg er ingen pc ekspert, men jeg får gå på noe. Min største bekymring er at disken inneholder informasjon som er nødvendig for mitt arbeid. Alle hjelpe verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som du trenger for å bli eier av mappen / filer se om dette hjelper
| |||
| |||
| Takk - det fungerte. |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| G: \ er ikke tilgjengelig, tilgang. | jimmyc | Drivere og flyttbare medier | 3 | 24 juni 2009 02:43 |
| Ingen tilgang | rbscooby | Windows-operativsystemer | 7 | 9 mai 2008 16:40 |
| Access denied | hewybo | Windows-operativsystemer | 6 | 16 januar 2008 02:40 |
| Ingen tilgang | hannyp | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 14 | 27 nov 2007 12:37 |
| Access is denied ... plutselig | Quityourjibbajabba | Windows-operativsystemer | 3 | 14 nov 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |