![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ved ikke, om dette er det rette sted, men Acronis tilbyder en super aftale om True Image - 80% rabat, hvilket gør den pris kun $ 9,99! Hvor var dette tilbud, da jeg købte programmet? ![]() http://www.vnunet.com/vnunet/downloa...rue-image-home Brug kuponkode "ATI80" (uden anførselstegn) i kassen. Igen, undskyld hvis det er det forkerte sted, men det er for god af en aftale om at gå op.
__________________ ![]() Sådan ændres Vista standardbud System Restore størrelse Hvilken version af Vista er det rigtige for mig? Syv anti-spyware-programmer testes |
|
| |||
| |||
| Thanks Dave. Jeg har lige set dette på en anden lokalitet. Temmelig god aftale for måske den bedste backup software lavet. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ ![]() Sådan ændres Vista standardbud System Restore størrelse Hvilken version af Vista er det rigtige for mig? Syv anti-spyware-programmer testes |
|
| |||
| |||
| Meget enige |
|
| |||
| |||
| Har du et link til Acronis websted tilbyder dette? Jeg er ikke reel trygge ved at bruge en affiliate link her, men kan ikke synes at spore en ned på Acronis site. EDIT: Det er lige meget. Jeg fandt 3 flere steder, og de er alle forskellige datterselskaber. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For en £ 5, er jeg nødt til at gribe dette.
|
| |||
| |||
| Jeg ved ikke, hvad det er, men jeg ønsker det ............. lol En spiller på et Jessica Simpson kommerciel, at du folk over dammen har nok aldrig set ......... Det er på min til at gøre listen i næste uge. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyggelig hitte
| |||
| |||
| Det lykkedes mig at få en ordre i morges og alt var ok ... downloades osv., men det ser ud som om de har trukket tilbuddet nu. Den vnunet link er der stadig, men priserne er nu ændret til $ 79.95. Hope you guys flyttede hurtigt. |
|
| |||
| |||
| Synes at virke igen nu |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Iexplore.exe-Bad Image og rundll32.exe-Bad Image | verasop | Virus, Spyware & Sikkerhed | 7 | 25. sep 2008 20:08 |
| Acronis kompressionstaending | barrythegreek | General Software Chat | 3 | 31 juli 2008 15:45 |
| Acronis True Image 8 Personal - Free | evilfantasy | General Software Chat | 2 | 14. maj 2008 09:42 |
| Acronis True Image Home automatisk backup software meget langsom | andrewanimation | General Software Chat | 3 | 2 oktober 2007 19:30 |
| True Crypt | Maria | General Software Chat | 2 | 5. maj 2007 03:18 |
| Thread Tools | |
| |