![]() |
|
| |||
| |||
| Ik weet niet of dit de juiste plaats, maar Acronis biedt een super deal op True Image - 80% korting, waarbij de prijs slechts 9,99 dollar maakt! Waar was dit aanbod toen ik hem kocht het programma? ![]() http://www.vnunet.com/vnunet/downloa...rue-image-home Gebruik Coupon Code "ATI80" (zonder aanhalingstekens) bij de kassa. Nogmaals, sorry als dit de verkeerde plaats, maar het is te goed van een deal om te laten liggen.
__________________ ![]() Het wijzigen van de standaard Vista System Restore grootte Welke versie van Vista is goed voor mij? Zeven anti-spyware programma's getest |
|
| |||
| |||
| Thanks Dave. Ik zag dit op een andere site. Pretty good deal voor misschien wel het beste back-up software gemaakt. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ ![]() Het wijzigen van de standaard Vista System Restore grootte Welke versie van Vista is goed voor mij? Zeven anti-spyware programma's getest |
|
| |||
| |||
| Heel veel overeengekomen |
|
| |||
| |||
| Heeft u een link naar de website van Acronis het aanbieden van deze? Ik ben niet echt comfortabel met behulp van een affiliate link hier maar niet lijken te volgen bij een van de Acronis site. EDIT: Maakt niet uit. Ik vond nog 3 plaatsen en ze zijn allemaal verschillende filialen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor een 5 pond, ik ga te hebben om dit te grijpen.
|
| |||
| |||
| Ik weet niet wat het is, maar ik wil het ............. Een lol spelen op een commerciële Jessica Simpson dat je mensen over de vijver hebben waarschijnlijk nog nooit gezien ......... Het is op mijn lijst te doen volgende week. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice find
| |||
| |||
| Ik geslaagd om een orde in te krijgen en vanmorgen was alles ok ... gedownload enz., maar het lijkt alsof ze het aanbod hebben getrokken nu. De Vnunet link is er nog steeds, maar de prijzen zijn nu veranderd naar 79,95 dollar. Hoop jullie verplaatst snel. |
|
| |||
| |||
| Schijnt te werken nu weer |
![]() |
|
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Iexplore.exe-Bad Beeld en rundll32.exe-Bad Image | verasop | Virus, spyware & Security | 7 | 25e sep 2008 20:08 |
| Acronis compressie | barrythegreek | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 31 jul 2008 15:45 |
| Acronis True Image 8 Personal - Gratis | evilfantasy | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 14 mei 2008 09:42 |
| Acronis True Image Home automatische back-up software erg traag | andrewanimation | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 2nd Oct 2007 19:30 |
| True Crypt | Maria | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 5 mei 2007 03:18 |
| Thread Tools | |
| |