![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vet ikke om dette er riktig sted, men Acronis tilbyr en super deal på True Image - 80% rabatt, noe som gjør prisen bare $ 9,99! Hvor var dette tilbudet da jeg kjøpte programmet? ![]() http://www.vnunet.com/vnunet/downloa...rue-image-home Bruk kupongkode ATI80 "(uten anførselstegn) i kassa. Igjen, beklager hvis dette er feil sted, men det er for godt til en del å gå forbi.
__________________ ![]() Hvordan endre Vista standard Systemgjenoppretting størrelse Hvilken versjon av Vista som er riktig for meg? Seven anti-spionprogrammer testet |
|
| |||
| |||
| Takk Dave. Jeg så dette på andre nettsteder. Pretty good deal for kanskje den beste programvare for sikkerhetskopiering gjøres. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ ![]() Hvordan endre Vista standard Systemgjenoppretting størrelse Hvilken versjon av Vista som er riktig for meg? Seven anti-spionprogrammer testet |
|
| |||
| |||
| Veldig mye er avtalt |
|
| |||
| |||
| Har du en link til Acronis nettsted som tilbyr dette? Jeg er ikke virkelig komfortable med en affiliate link her, men det ser ikke ut til å spore en ned på Acronis stedet. EDIT: Det gjør ingen ting. Jeg fant 3 flere nettsteder, og de er alle forskjellige partnere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For et £ 5, jeg er nødt til å fange denne.
|
| |||
| |||
| Jeg vet ikke hva det er, men jeg vil ha det ............. lol En spiller på en Jessica Simpson kommersiell at du folk over dammen har antagelig aldri sett ......... Det er på min å gjøre listen neste uke. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice finner
| |||
| |||
| Jeg klarte å få orden i denne morgenen, og alt var ok ... lastet ned osv., men det ser ut som de har trukket tilbudet nå. Den vnunet koblingen er der fortsatt, men prisene er nå endret til $ 79.95. Hope you guys flyttet raskt. |
|
| |||
| |||
| Ser ut til å virke igjen nå |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Iexplore.exe-Bad Bilde og rundll32.exe-Bad Image | verasop | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 7 | 25. sep 2008 20:08 |
| Acronis komprimering | barrythegreek | General Software Chat | 3 | 31 juli 2008 15:45 |
| Acronis True Image 8 Personal - Free | evilfantasy | General Software Chat | 2 | 14 mai 2008 09:42 |
| Acronis True Image Home automatiske sikkerhetskopieringsprogramvare svært treg | andrewanimation | General Software Chat | 3 | 2 oktober 2007 19:30 |
| True CRYPT | Maria | General Software Chat | 2 | 5 mai 2007 03:18 |
| Thread Tools | |
| |