![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vet inte om detta är rätt plats, men Acronis erbjuder en superdeal på True Image - 80% rabatt, vilket gör att priset endast $ 9,99! Var var detta erbjudande när jag köpte programmet? ![]() http://www.vnunet.com/vnunet/downloa...rue-image-home Använd kupongkod "ATI80" (utan citattecken) i kassan. Återigen, ledsen om detta är fel ställe, men det är för bra för en del att missa.
__________________ ![]() Hur man ändrar Vista standardbudet System Restore storlek Vilken version av Vista är rätt för mig? Sju anti-spyware-program testas |
|
| |||
| |||
| Thanks Dave. Jag såg just denna på en annan plats. Ganska bra affär för kanske den bästa program för säkerhetskopiering gjorts. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ ![]() Hur man ändrar Vista standardbudet System Restore storlek Vilken version av Vista är rätt för mig? Sju anti-spyware-program testas |
|
| |||
| |||
| Mycket överens mycket |
|
| |||
| |||
| Har du en länk till Acronis webbplats erbjuder detta? Jag är inte verkligt bekväma med att använda ett affiliate-länk här men verkar inte kunna spåra en nere vid Acronis plats. EDIT: Ingen fara. Jag hittade 3 fler platser och de är alla olika medlemsförbund. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För en £ 5, jag kommer att behöva ta tag i detta.
|
| |||
| |||
| Jag vet inte vad det är men jag vill ha det ............. lol En pjäs om en Jessica Simpson kommersiell du folk över dammen har nog aldrig sett ......... Det är på min att göra-lista nästa vecka. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice find
| |||
| |||
| Jag lyckades få en order på i morse och allt var ok ... ner osv, men det ser ut som de har dragit erbjudandet nu. Den Vnunet länken är fortfarande där, men priserna har nu ändrats till $ 79.95. Hoppas ni flyttade snabbt. |
|
| |||
| |||
| Verkar fungera igen nu |