![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen tullut varsin taitavia Photoshop nyt, ja juuri oppia miten luoda Vector kuvia. Olen kuullut, jotkut puhuvat Illustrator ja miten se on paljon enemmän hyötyä tällaista tavaraa. Mutta mitä se oikeastaan tehdä? Kannattaako sitä rahaa? |
|
| |||
| |||
| Itse olen mieluummin Photoshop voin seistä Illustrator, en tiedä mikä se on mutta se ei tee sitä minulle. Olen käyttää Photoshop käyttää mitään muuta. |
|
| |||
| |||
| Photoshop on maalaus-ja valokuvien muokkausohjelma on hyvin vähän vektorin työkaluja. Illustrator on vektorin piirustus vain. Kaikki logot teollisuuden standardit on tehnyt vektorit jotta tulostimet voidaan tulostaa millä tahansa kokoa. Niinpä logo suunnittelijoiden ja ihmisiä, jotka prefair että vektori tai sarjakuva näyttää aiotaan paljon luovasti Illustrator. Voit tehdä logo 2cm koko ruudulla ja se on silti tulostaa A1-koon ja täydellinen laatua. Photoshop tehdä, että teidän olisi pitänyt tehdä alkuperäisen logo koko toimistosi seinälle. Voin email logo tehnyt kuvittaja sekunteina minun asiakkaiden mutta i'ff Minulla oli vain retusoi haluan pitää lähettää se nmassive kuvaa CD: llä. Suunnittelijat, jotka toimittavat logot niiden asiakkaiden bitmap kuvia vain, ovat huonoja suunnittelijat. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Etsitkö Netbook, joka voi käsitellä Adobe Dreamweaver, Flash ja Illustrator | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 8 lokakuu 2009 11:57 |
| Miten luodaan repeytynyt reikä paperia kuvittaja | Siniša | Multimedia & Codecs | 2 | 31. toukokuuta 2009 20:52 |
| Adobe Photoshop-ja Illustrator ei voi avata | Coolyxxx | Multimedia & Codecs | 9 | 6. lokakuu 2008 16:26 |
| Adobe Illustrator ongelma | Buchanan | General Software Chat | 3 | 23. helmikuu 2008 21:40 |
| Adobe Illustrator | bjones1976 | Multimedia & Codecs | 6 | 9. Jan 2008 08:10 |
| Thread Tools | |
| |