mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Adobe Illustrator

Reply

Thread Tools
Old 21 okt 2006, 12:13
Lid Fractie

Ik heb een heel bedreven in Photoshop nu, en hebben net leren maken vector afbeeldingen. Ik hoor sommige mensen praten over Illustrator en hoe is het veel nuttiger voor dit soort dingen. Maar wat doet het eigenlijk doen? Is het de moeite waard het geld?
Old 21 okt 2006, 12:19
Lid Fractie

Ik persoonlijk liever Photoshop Ik kan staan Illustrator, ik weet niet wat het is, maar het gewoon niet doen voor mij. Ik ben te gebruiken in Photoshop te gebruiken voor iets anders.
Old 22 okt 2006, 02:24
Lid Fractie

Photoshop is voor het schilderen en foto's bewerken met zeer weinig vector tools.

Illustrator is voor vectortekenprogramma alleen. Alle logo's door de industrie normen moeten worden gedaan in vectoren, zodat printers kunnen afdrukken op elk formaat. Dus voor logo ontwerpers en mensen die prefair dat vector-of cartoon look gaan veel creatiever met Illustrator. Je kan een logo 2cm in op het scherm en het zal nog steeds afdrukken op A1-formaat met een perfecte kwaliteit. Voor Photoshop te doen die je zou moeten maken van de originele logo van de omvang van uw kantoor muur. Ik kan e-mail een logo gedaan illustrator in seconden aan mijn cliënten, maar i'ff Ik had photoshop zou ik moeten sturen als een nmassive beeld op cd. Ontwerpers die logo's leveren aan hun klanten als bitmapafbeeldingen alleen zijn slechte ontwerpers.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.