mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Adobe Illustrator

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 12:13
Medlem Group

Default Adobe Illustrator

Jeg har blitt ganske Adept på Photoshop nå, og har bare vite hvordan du oppretter Vector bilder. Jeg hører noen snakker om Illustrator og hvor det er mye mer nyttig for denne type ting. Men hva betyr det egentlig gjøre? Er det verdt pengene?
Old 21 oktober 2006, 12:19
Medlem Group

Jeg personlig foretrekker Photoshop jeg kan stå Illustrator, jeg vet ikke hva det er men det bare ikke gjøre det for meg. Jeg skal brukes til Photoshop for å bruke noe annet.
Old 22 oktober 2006, 02:24
Medlem Group

Photoshop er for lakkering og bilderedigering med svært få vektoren verktøy.

Illustrator er for vektor tegning bare. Alle logoer av bransjestandarder må gjøres i vektorer slik at skrivere kan skrive ut på alle størrelser. Så for logo designere og mennesker som prefair at vektoren eller tegneserie ser kommer til å være langt mer kreativ med Illustrator. Du kan gjøre en logo 2 cm over på skjermen, og det vil fortsatt skrive ut på A1 størrelse med perfekt kvalitet. For Photoshop for å gjøre det du må gjøre det originale logo størrelsen på kontoret vegg. Jeg kan sende en logo gjort illustratør i sekunder til mine kunder, men i'ff jeg bare hadde hatt photoshop jeg måtte sende den som en nmassive bildet på CD. Designere som leverer logoer til sine klienter som bitmap-bilder, er dårlige designere.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Looking for a Netbook som kan håndtere Adobe Dreamweaver, Flash og Illustrator 4D (Fordy (Ford) Ollie Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 5 8 oktober 2009 11:57
Hvordan lage en revet hull i papir i Illustrator sinisa Multimedia & Kodeker 2 31 mai 2009 20:52
Adobe Photoshop og Illustrator kan ikke åpne Coolyxxx Multimedia & Kodeker 9 6 okt 2008 16:26
Adobe Illustrator problem Buchanan General Software Chat 3 23 februar 2008 21:40
Adobe Illustrator bjones1976 Multimedia & Kodeker 6 9 januar 2008 08:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.