mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

AnVir Task Manager

Reply

Thread Tools
Old 28 mars 2008, 14:40
Moderator-gruppen

Default AnVir Task Manager

Vad Windows Task Manager ska vara.

AnVir Hemsida
  • Påskynda Windows uppstart
  • Ökning PC prestanda
  • Identifiera tjänster
  • Gör vardagen PC användning bekvämare
  • Identifiera kända och okända trojaner, spionprogram och virus och ta bort dem
  • Högerklicka och skicka till Vuris Totalt för analys
  • Kan ersätta Windows Task Manager
  • Och mycket mer
Om du hittar en skadlig process på datorn så är det bäst att besöka vår Virus, spionprogram och säkerhet forum för att ha en expert se saker över.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hjälp, kan inte komma åt mitt Task Manager Raph78 Windows-operativsystem 5 23 juli 2009 02:45
Cool version av Aktivitetshanteraren thingie2 Windows-operativsystem 2 2 oktober 2008 10:55
Task Manager Processer .. IsoldeAislinn Windows-operativsystem 9 25 sep 2008 19:26
Kolla min arbetsuppgift direktör för mig plz:) pete21 General Software Chat 5 9 juli 2008 06:05
Kan inte öppna Aktivitetshanteraren ImSoLost Virus, spionprogram och säkerhet 19 6 januari 2008 12:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.