![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige installeret AOL to gange nu, men efter logger på AOL både trys, det viser de store mørke bar, der kører hen over skærmen som normalt. derefter, når den går til time glas i øverste venstre hjørne af skærmen, at bar ikke kører på tværs af og acceptere opdateringen bare sidder gerne, at der for omkring 30 til 45 sekunder. så jeg får en fejl, der popper op siger en AOL fil eller anvendelsen er stadig i gang og vil ikke tillade, at opdateringen er installeret og fortæller mig at slå ansøgning, men jeg har ingen idé om, hvad denne ansøgning kunne siden I'm off line. dette er på min anden pc, der også kører XP Home sp.3 nogen hjælp ville sikker være værdsat Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første, jeg ville gøre, er at få 9VR, som jeg tror er den seneste AOL.
| |||
| |||
| Hej, det synes jeg forsøgte at installere Vista Ready version før og det ville ikke installere højre. Jeg ved, på min lokale Walmarts har de skiver til AOL fri, og de har en, der siger Vista klar og et andet, der ikke siger vista klar? så jeg ved ikke, om der er en forskel eller ej? men, vil jeg se om jeg kan finde mit VR disken, og prøv igen. Tak! Jeg kører XP Home af vejen. |
|
| |||
| |||
| VR er den nyeste version anbefales at blive brugt af AOL uanset operativsystem. Når jeg kalder dem på vegne af kunder, de altid insistere på at få VR før de vil bidrage yderligere. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer problem problemer. | oobrokensilence | Drives & flytbare medier | 3 | 11 februar 2008 08:08 |
| Thread Tools | |
| |