![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri asentanut AOL kahdesti nyt, mutta sen jälkeen, kun kirjaudut ulos AOL sekä trys, se osoittaa, että suuri tumma palkki, joka kulkee koko näytön normaalisti. sitten, kun se menee tunti lasin vasemmassa yläkulmassa oleva valintaruutu, että palkki ei kulkee ja hyväksy päivitys vain istuu kuten että noin 30-45 sekuntia. sitten saan virheilmoituksen että ponnahtaa ylös sanomalla AOL tiedoston tai soveltamisessa on edelleen käynnissä ja ei anna päivitys voidaan asentaa ja kertoo minulle, jos haluat poistaa sovelluksen, mutta minulla ei ole aavistustakaan, mitä se hakemus voisi olla, koska olen off line. tämä on minun muut pc joka myös on käynnissä xp home sp.3 mitään apua olisi varmasti arvostaa sitä Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensimmäinen asia, jonka haluan tehdä, on saada 9VR, joka mielestäni on viimeisin AOL.
| |||
| |||
| Hei, näyttää siltä, olen yrittänyt asennat Vista Ready versio ennen ja se ei asentaa oikein. Tiedän, milloin oman paikallisen Walmarts, niillä on levyihin AOL: n ilmainen ja heillä on yksi sanoo Vista valmis ja toinen, joka ei sano näköala valmis? joten en tiedä, onko ero vai ei? mutta aion se jos voin löydä VR levy ja yritä uudelleen. Kiitos! Olen käynnissä XP Home muuten. |
|
| |||
| |||
| VR on uusin versio suositeltavaa käyttää AOL riippumatta käyttöjärjestelmästä. Kun pyydän niitä asiakkaiden puolesta ne aina kiinni saamaan VR ennen ne auttavat eteenpäin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelmia ongelma ongelmia. | oobrokensilence | Drives & Removable Media | 3 | 11th Feb 2008 08:08 |
| Thread Tools | |
| |