![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp installert AOL to ganger nå, men etter å logge av med AOL både trys viser den store mørke linjen som går over skjermen som normalt. Da går den til time glass i øvre venstre hjørne av skjermen, som bar ikke kjøre over og godta oppdateringen sitter sånn rundt 30 til 45 sekunder. Deretter får jeg en feilmelding som kommer opp sier en AOL filen eller programmet er fortsatt kjører, og vil ikke tillate at oppdateringen kan installeres og forteller meg å slå av programmet, men jeg aner ikke hva dette programmet kan være siden jeg av linjen. Dette er på en annen PC som også kjører XP Home sp.3 hjelp ville sikkert bli verdsatt Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første jeg ville gjøre, er å få 9VR, som jeg mener er den siste AOL.
| |||
| |||
| Hei, det synes jeg prøvde å installere Vista Ready versjonen før og det ville ikke installere høyre. Jeg vet at min lokale Walmarts har de platene for AOL, og de har en som sier Vista klar og en annen som ikke si Vista klar? så jeg vet ikke om det er en forskjell eller ikke? men, jeg vil se om jeg kan finne min VR plate og prøv igjen. Takk! Jeg kjører XP Home av veien. |
|
| |||
| |||
| VR er den nyeste versjonen anbefales å bli brukt av AOL uavhengig av operativsystemet. Når jeg ringer dem på vegne av kundene de alltid insistere på å få VR før de vil bidra videre. |