![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har precis installerat AOL två gånger nu, men efter att logga ut från AOL både trys, det visar en stor mörk bar som löper över skärmen som vanligt. då, när det går till timme glas i övre vänstra hörnet av skärmen, som bar inte köra över och acceptera uppdateringen bara sitter sådär för cirka 30 till 45 sekunder. då får jag ett felmeddelande som visas säga en AOL filen eller programmet är fortfarande igång och kommer inte att tillåta att uppdateringen ska installeras och berättar för mig att stänga av program, men jag har ingen aning om vad en sådan ansökan skulle kunna vara, eftersom jag nedkopplad. detta är på min andra dator som också kör XP Home sp.3 någon hjälp skulle säkert vara uppskattat Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Första jag skulle göra är att få 9VR, som jag tror är den senaste AOL.
| |||
| |||
| Hej, det verkar som jag försökte installera Vista Ready versionen innan och det skulle inte installera rätt. Jag vet i mitt lokala Walmarts har de skivor för AOL gratis och de har en som säger Vista och en annan som inte säger vista redo? så jag vet inte om det finns en skillnad eller inte? men jag ska se om jag kan hitta min VR-skivan och försök igen. Tack! Jag kör XP Home från vägen. |
|
| |||
| |||
| VR är den senaste versionen rekommenderas att användas av AOL oberoende av operativsystem. När jag kallar dem för kunders räkning de alltid insistera på att få VR innan de kommer att bidra ytterligare. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem problem problem. | oobrokensilence | Drives & Removable Media | 3 | 11 februari 2008 08:08 |
| Thread Tools | |
| |