mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

AOL 9,0 SE Problem

Reply

Thread Tools
Old 13 november 2008, 23:46
Ledamot Gruppen

Default AOL 9,0 SE Problem

Jag har precis installerat AOL två gånger nu, men efter att logga ut från AOL både trys, det visar en stor mörk bar som löper över skärmen som vanligt. då, när det går till timme glas i övre vänstra hörnet av skärmen, som bar inte köra över och acceptera uppdateringen bara sitter sådär för cirka 30 till 45 sekunder. då får jag ett felmeddelande som visas säga en AOL filen eller programmet är fortfarande igång och kommer inte att tillåta att uppdateringen ska installeras och berättar för mig att stänga av program, men jag har ingen aning om vad en sådan ansökan skulle kunna vara, eftersom jag nedkopplad. detta är på min andra dator som också kör XP Home sp.3 någon hjälp skulle säkert vara uppskattat Tack!
Old 14 november 2008, 00:00
Administrator Group

Första jag skulle göra är att få 9VR, som jag tror är den senaste AOL.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 14 november 2008, 11:41
Ledamot Gruppen

Hej, det verkar som jag försökte installera Vista Ready versionen innan och det skulle inte installera rätt. Jag vet i mitt lokala Walmarts har de skivor för AOL gratis och de har en som säger Vista och en annan som inte säger vista redo? så jag vet inte om det finns en skillnad eller inte? men jag ska se om jag kan hitta min VR-skivan och försök igen. Tack! Jag kör XP Home från vägen.
Old 14 november 2008, 11:53
Administrator Group

VR är den senaste versionen rekommenderas att användas av AOL oberoende av operativsystem.

När jag kallar dem för kunders räkning de alltid insistera på att få VR innan de kommer att bidra ytterligare.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem problem problem. oobrokensilence Drives & Removable Media 3 11 februari 2008 08:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.