![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg fik en ny computer, det er flot det er en dell, og jeg er så tilfreds med det Jeg vil aldrig købe en maskestørrelse igen og jeg vil gøre, hvad jeg kan for at stoppe nogen fra at købe det. ok jeg vil købe et produkt, hvor jeg kan bagsiden står alle mine software, der er på min Dell-computer. hvis noget slemt sker der med min computer f.eks. en dårlig virus så jeg beable at udslette alt, og jeg kan genskabe det hele på igen. hvilket produkt ville du anbefale. thanks in avancerede |
|
| |||
| |||
| Jeg brugte nero forventer jeg, du kan downloade en prøveversion sted at sikkerhedskopiere dine data på en disk forsøge filehippo.com |
|
| |||
| |||
| Du må ikke holde mig til det, men dette kan være i stand til at gøre det for dig: http://www.filehippo.com/download_nero_burning_rom/ |
|
| |||
| |||
| Nero vil arbejde, er der Gratis valgmuligheder. Cobian Backup Karens Replicator Betalt. Acronis True Image Nero 8 Ultra Edition |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Acronis True Image er mit våben valg.
Det vil give dig mulighed for at gøre et billede af dit drev, herunder OS og alle installerede programmer, data osv., som kan gendannes til enten en ny harddisk eller partition, der om, hvor du slap. Mit system: Hjem Build
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sikkerhedskopier får ryggen op? | alex | General Software Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Unmountable Boot bind, nr. harddisk Found, jeg har Windows Repair Disk | ve0804 | Drives & flytbare medier | 6 | 14. maj 2009 14:42 |
| Disk Boot Manglende, Indsæt System Disk og tryk Enter | joebeaven | Drives & flytbare medier | 10 | 18 marts 2009 17:39 |
| ... Igen | Macmac508 | Indføre Yourself Her | 5 | 3 juni 2008 12:35 |
| Harddisk og diskdrev i serise? | Curly_tom | Drives & flytbare medier | 3 | 12 juni 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |