![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on uusi tietokone on suuri se on Dellin ja olen niin onnellinen sen kanssa En koskaan osta silmän uudelleen ja teen mitä voin lopettaa kukaan osta sitä. ok i halua ostaa tuotetta, jossa i voi takaisin se kaikki ohjelmisto, joka on minun dell tietokoneeseen. jos jotain pahaa tapahtuu minun tietokone esimerkiksi. huono virus sitten i beable hävittää kaiken pois, ja voin palauttaa kaiken uudelleen. Mitä tuotetta haluat suositella. kiitos kehittyneiden |
|
| |||
| |||
| Käytin nero, odotan voit ladata oikeudenkäyntiä jonnekin varmuuskopioida tietosi Levyvirheen yrittää filehippo.com |
|
| |||
| |||
| Älä pidä minua, mutta tämä voisi tehdä sen sinulle: http://www.filehippo.com/download_nero_burning_rom/ |
|
| |||
| |||
| Nero toimii, on olemassa Ilmainen vaihtoehtoja. Cobian Backup Karens replicator Maksettu. Acronis True Image Nero 8 Ultra Edition |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Acronis True Image on minun aseena valinta.
Sen avulla voit tehdä kuvan levyn, myös OS: n ja kaikkien asennettujen ohjelmien tiedot jne., jotka voidaan palauttaa joko uuden kiintolevylle tai osiolle, kuljettavat, mihin te lopetitte. My System: Etusivu Rakenna
|