![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een nieuwe computer is het grote het is een dell en ik ben zo blij met het Ik zal nooit kopen maas weer en ik zal doen wat ik kan om te stoppen met iemand uit te kopen. ok ik wil kopen van een product waar ik kan weer al mijn software die op mijn Dell-computer. als er iets ergs gebeurt met mijn computer bijvoorbeeld. een slechte virus vervolgens i beable te vegen alles uit en ik kan herstellen alles weer op. wat zou u aanbevelen. dankzij geavanceerde |
|
| |||
| |||
| Ik gebruikte Nero, Ik verwacht dat u kunt downloaden van een trial ergens een back-up van uw gegevens op een schijf probeer filehippo.com |
|
| |||
| |||
| Don't hold me, maar dit zou kunnen doen voor u: http://www.filehippo.com/download_nero_burning_rom/ |
|
| |||
| |||
| Nero zal werken, zijn er Gratis opties. Cobian Backup Karen Replicator Betaald. Acronis True Image Nero 8 Ultra Edition |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Acronis True Image is mijn wapen van keus.
Het zal u bij het maken van een afbeelding van uw schijf, inclusief besturingssysteem en alle geïnstalleerde programma's, gegevens, enz., die kunnen worden hersteld, hetzij een nieuwe harde schijf of partitie, die op de plaats waar u links af. Mijn Systeem: Home Bouw
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Back-up krijgt u een back-up? | linasita | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 2 november 2009 08:55 |
| Unmountable Boot Volume, geen harde schijf gevonden, Ik heb Windows hersteldiskette | ve0804 | Drives & Removable Media | 6 | 14 mei 2009 14:42 |
| Disk Boot Failure, Invoegen systeemdiskette en druk op Enter | joebeaven | Drives & Removable Media | 10 | 18 mrt 2009 17:39 |
| ... Back Again | Macmac508 | Introduceer jezelf hier | 5 | De 3 juni 2008 12:35 |
| Harde schijf en diskette-station in serise? | Curly_tom | Drives & Removable Media | 3 | 12 jun 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |