![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk en ny maskin er det stor det er en Dell, og jeg er så fornøyd med det Jeg vil aldri kjøpe maske igjen og jeg vil gjøre det noen gang jeg kan for å stoppe noen fra å kjøpe den. ok jeg vil kjøpe et produkt hvor jeg kan sikkerhetskopiere det all min programvare som er på min dell maskin. hvis noe dårlig skjer med min maskin f.eks. dårlig virus deretter i beable å tørke alt ut og jeg kan gjenopprette alt tilbake igjen. hva produktet vil du anbefale. Takk på avanserte |
|
| |||
| |||
| Jeg brukte nero, jeg forventer at du kan laste ned en prøveversjon sted å sikkerhetskopiere dine data til en disk prøve filehippo.com |
|
| |||
| |||
| Ikke hold meg til det, men dette vil kunne gjøre det for deg: http://www.filehippo.com/download_nero_burning_rom/ |
|
| |||
| |||
| Nero vil fungere, er det Gratis alternativer. Cobian Backup Karens Replicator Betalt. Acronis True Image Nero 8 Ultra Edition |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Acronis True Image er mitt våpen valgfrihet.
Det vil tillate deg å gjøre et bilde av stasjonen, inkludert operativsystemet og alle installerte programmer, data etc. som kan gjenopprettes til enten en ny HDD eller partisjon, bærer på der du slapp. Min System: Hjem Bygg
|