![]() |
|
| |||
| |||
| Jag fick en ny dator är det stor Det är en dell och jag är så nöjd med det Jag kommer aldrig att köpa maska igen och jag kommer att göra vad allt jag kan för att stoppa någon från att köpa den. ok jag vill köpa en produkt där jag kan säkerhetskopiera alla mina program som på min Dell-dator. Om något dåligt händer med min dator till exempel. en dålig virus sedan jag beable att torka allt och jag kan återställa allt igen. vilken produkt skulle ni rekommendera. tack i avancerade |
|
| |||
| |||
| Jag använde nero, jag förväntar mig så kan du ladda ner en rättegång någonstans att säkerhetskopiera dina data till en skiva försöker filehippo.com |
|
| |||
| |||
| Vill inte hålla mig till det men det skulle kunna göra det åt dig: http://www.filehippo.com/download_nero_burning_rom/ |
|
| |||
| |||
| Nero kommer att fungera, det finns Gratis alternativ. Cobian Backup Karens Replicator Betalats. Acronis True Image Nero 8 Ultra Edition |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Acronis True Image är mitt vapen att välja.
Det kommer att tillåta dig att göra en bild av din enhet, inklusive OS och alla installerade program, data etc., som kan återställas till antingen en ny hårddisk eller partition, bedriver där du slutade. Mitt System: Hem Bygg
|