![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoppas någon kan hjälpa mig med min inexperiance. Jag äger en liten post för företaget och har utformat ett fåtal brochres mig så långt som jag är nöjd med, men när jag konvertera alla filer till PDF är att sedan skicka till skrivare Jag tror att jag tappar kvaliteten på mina bilder. Därför bilderna i mitt brochres är att skriva ut vad jag bara kan beskriva som "kornig". Nu vet jag att bilderna är av god kvalitet som när jag skriva ut dem rakt av min pc de ser bra ut. Alla råd och hjälp! |
|
| |||
| |||
| Titta på den här artikeln: http://www.adobepress.com/articles/a...98126&seqNum=6 Jag antar du skapar dessa pdf-filer med Acrobat och inte Word eller OpenOffice?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Loosing Bildkvalitet Genom flera USB-förlängare? | VNani | General Hardware Chat | 3 | 7 juni 2009 14:18 |
| Googles bildsökning som filtrerar bilder efter färg | KanoakaVirus | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 23 mars 2009 14:57 |
| Iexplore.exe-Bad Image och rundll32.exe-Bad Image | verasop | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 25 sep 2008 20:08 |
| Jag vill ha kvalitet inte kvantitet ... | ashaiba | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 23 februari 2008 14:13 |
| Utskriftsproblem | Slnaarasm | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 10 oktober 2007 12:47 |
| Thread Tools | |
| |