mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Dålig bildkvalitet vid utskrift bilder inbäddade i PDF: s

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 05:36
New Member Group

Default Dålig bildkvalitet vid utskrift bilder inbäddade i PDF: s

Hoppas någon kan hjälpa mig med min inexperiance.

Jag äger en liten post för företaget och har utformat ett fåtal brochres mig så långt som jag är nöjd med, men när jag konvertera alla filer till PDF är att sedan skicka till skrivare Jag tror att jag tappar kvaliteten på mina bilder. Därför bilderna i mitt brochres är att skriva ut vad jag bara kan beskriva som "kornig".

Nu vet jag att bilderna är av god kvalitet som när jag skriva ut dem rakt av min pc de ser bra ut.

Alla råd och hjälp!
Old 30 juni 2009, 03:40
Givargruppen

Default Dålig bildkvalitet vid utskrift bilder inbäddade i PDF: s

Titta på den här artikeln:

http://www.adobepress.com/articles/a...98126&seqNum=6

Jag antar du skapar dessa pdf-filer med Acrobat och inte Word eller OpenOffice?

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Loosing Bildkvalitet Genom flera USB-förlängare? VNani General Hardware Chat 3 7 juni 2009 14:18
Googles bildsökning som filtrerar bilder efter färg KanoakaVirus Webbläsare & FTP Klienter 1 23 mars 2009 14:57
Iexplore.exe-Bad Image och rundll32.exe-Bad Image verasop Virus, spionprogram och säkerhet 7 25 sep 2008 20:08
Jag vill ha kvalitet inte kvantitet ... ashaiba Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 3 23 februari 2008 14:13
Utskriftsproblem Slnaarasm Digital Imaging & Skrivare 1 10 oktober 2007 12:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.