mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Bad Pool Header??

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2008, 01:17
Donor Group

Default Bad Pool Header??

Jeg synes å være at serval tilfeldig krasjer nå og på blå skjerm sitt si Bad Pool Header?

Kan noen forklare hva dette er?

Ian

Min System: Blaster

Prosessor (er):
Intel Q6600 2.40GHz, 1066MHz, 8MB cache
Hovedkort:
RAM-minne:
2048MB 800MHz Dual Channel DDR2 SDRAM
Graphics Card (s):
128MB ATI ® Radeon ™ HD 2400 Pro
Lydkort:
Sound Blaster X-Fi Xtreme Music
Harddisk (er):
500GB (7200RPM) Serial ATA-harddisk
Optisk stasjon (er):
16x DVD + / - RW-stasjon
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Fast
Skjerm (er):
Dual Dell 17 "
Operating System (s):
Windows Vista
Old 11 juni 2008, 09:55
Donor Group

Bad_Pool_Header skrevet på en blå skjerm når du kjører XP?

(bare sjekker jeg vet hva jeg er på omtrent xD)

Dette kan være forårsaket av maskinvare feil (Wireless kort, skriver osv.) eller driver feil.

Visste du laste ned SP2 på et system bygget før det ble gitt ut - tilsynelatende en vanlig årsak ..

Prøv å laste ned nyeste driverne for all maskinvaren (datert etter 1. mai 2004 .. men det bør ikke være noe problem lenger) på en annen datamaskin, lagre dem til en minnepinne eller cd, uansett, og så laste dem inn på problemet datamaskin.

BTW, jeg vet ikke første hånd, men jeg har en venn som hadde det samme problemet en stund tilbake ..
Old 11 juni 2008, 10:38
Donor Group

http://support.microsoft.com/kb/934177/en-us

Kan bidra
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Content-Disposition i hodet (PHP problem) pmcg03 Web Design, hosting & SEO 0 31 mai 2009 14:12
Min onkel ønsker pool Liganavn nettsted HistoryGirl Web Design, hosting & SEO 4 8 nov 2007 18:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.