![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter im få denne blå skærm nu en gang om dagen i det mindste, det sker hver gang jeg spiller Eve. Den blå skærm ser sådan her ud: Der er fundet en fejl, og Windows er blevet lukket ned for at forhindre skader på din computer.The problem synes at være forårsaget af følgende fil: 1gxpdx32.dll PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. Så det siger stuuf gerne tjekke nyligt installeret software, deaktiver Bios hukommelse ............... Teknisk Info: *** STOP: 0x00000050 (0xe10a3104, 0x00000000, 0xbf38526 5,0 x00000001) *** 1gxpdx32.dll-adresse BF385265 Base på BF1D8000, datomærker 460d8270 Begyndelse dump af fysisk hukommelse Physicl hukommelseslagring komplet Dette er virkelig en smerte i u vide hvad, hvilken som helst hjælp ville være meget værdsat. Cheers Guys |
|
| |||
| |||
| Hvor meget hukommelse har du? RAM. Har også det skete før, siden du begyndte at spille spillet. |
|
| |||
| |||
| Hej 1GB RAM Og i alt id siger ikke mere end 10 gange, ingen faktisk det først begyndte at ske fra omkring 3 uger, måske 2, siden. Nogen idéer? Cheers mand |
|
| |||
| |||
| Har du gjort, hvad der blev foreslået. Er der noget du har installeret omkring det tidspunkt, hvor denne begyndte sker der? Besøg Windows Update og kontrollere der efter opdateringer. Også køre denne for at se, om noget kan opdateres på dit system. http://secunia.com/software_inspector/ |
|
| |||
| |||
| Evil den eneste tynde jeg installeret var Windows Defender og Advanced Windowcare V2. Jeg brugte linket og ajourført Java, Macromedia. Alle andre ideer, som jeg dont c hvordan dette vil løse problemet. |
|
| |||
| |||
| Prøv at køre chkdsk. |
|
| |||
| |||
| HI Evil Jeg løb chkdisk, samme problem, det skete i går aftes igen. Fortæl mig en anden ting, mand, hvordan kan jeg gå tilbage til mit tidligere indlæg? Cheers BUD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, så du får en BSOD, eller en vinduer stopfejl. Og det har stort set sket siden du har installeret vinduer Defender og avancerede vinduer omsorg. Dette kan nemt blive firewall beslægtede og som jeg forstår det EVE er et online spil .... Har du forsøgt bare afinstallere Defender og vedligeholdelse?
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Skærmen bliver blå ... | Paul4763 | General Hardware Chat | 2 | 4 september 2009 06:53 |
| Blå skærm | abgriffin13 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 oktober 2008 04:41 |
| Blå skærm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Kom godt i en blå skærm | samjohnson | Windows-operativsystemer | 24 | 11 februar 2008 12:41 |
| Blå skærm | mrdaveyk | CPU, bundkort og RAM | 29 | 22. sep 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |