![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens im får denne blå skjerm nå en gang om dagen minst, det skjer hver gang jeg spiller Eve. Den blå skjermen ser slik ut: Det er oppdaget et problem, og Windows er avsluttet for å hindre skade på computer.The problem synes å være forårsaket av følgende fil: 1gxpdx32.dll PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. Så sier stuuf gjerne sjekke nylig installerte programvare, deaktivere Biografier minne ............... Teknisk info: *** STOP: 0x00000050 (0xe10a3104, 0x00000000, 0xbf38526 5,0 x00000001) *** 1gxpdx32.dll-adresse BF385265 Base på BF1D8000, datostemple 460d8270 Beginning dump fysisk minne Physicl minnedumpfil komplett Dette er virkelig vondt i u vet hva noen hjelpe ville være høyst verdsatt. Cheers Fyrene |
|
| |||
| |||
| Hvor mye minne har du? RAM. Også har det hendt før, siden du begynte å spille spillet. |
|
| |||
| |||
| Hei 1GB RAM Og totalt id sier ikke mer enn 10 ganger, nei faktisk den eneste gang skjer fra ca 3 uker, kanskje 2, sidan. Noen ideer? Cheers mann |
|
| |||
| |||
| Har du gjort det som var foreslått. Er det noe du installert omkring tidspunktet denne gang skjer? Besøk Windows Update og se det etter oppdateringer. Også kjøre dette for å se om noe kan oppdateres på systemet. http://secunia.com/software_inspector/ |
|
| |||
| |||
| Evil bare tynne i installert var Windows Defender og Advanced Windowcare V2. Jeg brukte linken og oppdatert Java, Macromedia. Noen andre ideer som jeg dont c hvordan dette skal løse problemet. |
|
| |||
| |||
| Prøv å kjøre chkdsk. |
|
| |||
| |||
| HI Evil Jeg kjørte chkdisk, samme problem, det skjedde i går kveld igjen. Si meg en ting mann, hvordan kan jeg gå tilbake til mine tidligere innlegg? Cheers bud |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, så du får en BSOD eller en vinduer stoppfeil. Og dette har ganske mye skjedd siden du installerte vinduer forsvarer og avanserte vinduer bry seg. Dette kan fort bli brannmur relatert og som jeg forstår det EVE er et online spill .... Har du prøvd å bare avinstallere Defender og omsorg?
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skjermen blir blå ... | Paul4763 | General Hardware Chat | 2 | 4 september 2009 06:53 |
| Blå skjerm | abgriffin13 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 oktober 2008 04:41 |
| Blå skjerm Windows splash skjermen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Komme i en blå skjerm | samjohnson | Windows-operativsystemer | 24 | 11 februar 2008 12:41 |
| Blå skjerm | mrdaveyk | CPUer, Hovedkort & RAM | 29 | 22. sep 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |