![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar im få denna blå skärm nu en gång om dagen minst, det händer varje gång jag spelar Eve. Den blå skärmen ser ut så här: Ett problem har upptäckts och Windows har stängts för att förebygga skador på din computer.The problem tycks vara orsakade av följande ärende: 1gxpdx32.dll PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. Då säger stuuf vilja kontrollera nyinstallerade programvara, inaktivera Bios minne ............... Teknisk info: *** STOP: 0x00000050 (0xe10a3104, 0x00000000, 0xbf38526 5,0 x00000001) *** 1gxpdx32.dll-adress BF385265 bas i BF1D8000, datumstämpla 460d8270 Börjar dumpar fysiskt minne Physicl minnesdump komplett Detta är verkligen en smärta i u vet vad någon hjälp skulle vara mycket uppskattat. Skål Killar |
|
| |||
| |||
| Hur mycket minne har du? RAM. Dessutom har det hänt tidigare, sedan du började spela spelet. |
|
| |||
| |||
| Hej 1GB RAM Och totalt id säger inte mer än 10 gånger, nej faktiskt det började hända från cirka 3 veckor, kanske 2, sedan. Några idéer? Skål mannen |
|
| |||
| |||
| Har du gjort vad som föreslagits. Är det något du har installerat runt Temne detta började hända? Gå till Windows Update och kontrollera det efter uppdateringar. Dessutom kör det här för att se om någonting kan uppdateras på datorn. http://secunia.com/software_inspector/ |
|
| |||
| |||
| Evil endast tunna jag installerade var Windows Defender och Advanced Windowcare V2. Jag använde länken och uppdaterad Java, Macromedia. Några andra idéer som jag dont c hur detta kommer att rätta till problemet. |
|
| |||
| |||
| Prova att köra chkdsk. |
|
| |||
| |||
| HI ONT Jag sprang chkdisk, samma problem som det hände i går kväll igen. Säg mig en annan människa, hur kan jag gå tillbaka till mitt tidigare inlägg? Skål BUD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, så du får en BSOD, eller en fönster stoppfelet. Och det har nog hänt sedan du installerade fönster försvarare och avancerade fönster omvård. Detta skulle lätt kunna brandvägg anknytning till och som jag förstår det EVE är ett online spel .... Har du provat att helt enkelt avinstallera Defender och omsorg?
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skärmen blir blå ... | Paul4763 | General Hardware Chat | 2 | 4 September 2009 06:53 |
| Blå skärm | abgriffin13 | Windows-operativsystem | 2 | 7 oktober 2008 04:41 |
| Blue screen Windows stänk skärmen | Mukk1987 | Windows-operativsystem | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Få en blå skärm | samjohnson | Windows-operativsystem | 24 | 11 februari 2008 12:41 |
| Blå skärm | mrdaveyk | Processorer, moderkort & RAM | 29 | 22 sep 2007 12:49 |
| Thread Tools | |
| |