![]() |
|
| |||
| |||
| Ofte, når vi først vende vores vigtigste desktop pc på en formiddag, det vil "crash" på en blå skærm, og vi er nødt til at skifte pc-off og ny start. Dette kan ske én gang, flere gange, eller overraskende nok slet ikke Vi har gjort et anti-virus scanner, også defragged og selv taget pc'en til blive set på af en professionel .... typisk PC opførte sig, da han så på det! Tilsyneladende min broder modtog en Instant Messenger via MSN Messenger fejltagelse fra min søn, der havde et link til en webside om det, der tilsyneladende gav hans computer en virus. Den blå skærm har flere forskellige bogstaver og tal på det ... Letters omfatter: -- BAD_POOL_HEADER IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL PAGE_FAULT_IN_NONE_PAGE_AREA DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL PFN_LIST_CORRUP PRISMAO2.SYS-ADRESSE F53C32SF base i F539B0000, datomærke 4069F4da Numrene er generelt masser af "0'er" osv. Jeg har hørt, anti-virus software ikke altid forhindre virus. Kan nogen hjælpe mig med dette, fordi jeg er rådvild! |
|
| |||
| |||
| Lukker denne tråd, indtil yderligere information er fundet ud af om malware. Nogle af disse fejl er classicly malware relateret. Forsøge at fastsætte en computer med malware øjeblikket er meningsløst og vil blot føre til flere problemer for dem, der hjælper med malware fjernelse. Jeg vil genåbne dette emne, hvis det er nødvendigt, når / hvis det malware er rengjort. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Old Laptop med sort skærm-Help Krævet venligst | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 16 august 2009 15:49 |
| Blå skærm | abgriffin13 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 oktober 2008 04:41 |
| Blå skærm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Kom godt i en blå skærm | samjohnson | Windows-operativsystemer | 24 | 11 februar 2008 12:41 |
| Thread Tools | |
| |