![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Usein kun käynnistät tärkein Desktop PC on aamulla, se "Crash" kiinni Blue Screen, ja meidän täytyy kytkeä tietokoneen pois päältä ja uudelleen aloittamiseen. Tämä voi tapahtua, kun useita kertoja, ja yllätys ei lainkaan Olemme tehneet anti-virus scan, myös defragged ja jopa ottaa tietokoneen huomioon tarkasteltava ammattilainen .... yleensä tietokoneen käyttäytyi kun hän katseli sitä! Ilmeisesti veljeni sai Instant Messenger MSN Messengerin kautta vahingossa minun Poikani, joka oli linkin sivun sitä, että ilmeisesti antoi hänen tietokoneeseen viruksen. Blue Screen on useita eri kirjaimia ja numeroita sitä ... Kirjaimet ovat: -- BAD_POOL_HEADER IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL PAGE_FAULT_IN_NONE_PAGE_AREA DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL PFN_LIST_CORRUP PRISMAO2.SYS-OSOITE F53C32SF tukikohtaa F539B0000, päivämääräleimata 4069F4da Numerot ovat yleensä paljon "0s" jne. Olen kuullut anti-virus ohjelmisto ei aina estä viruksia. Voiko kukaan auttaa minua tässä, koska olen tappiolla! |
|
| |||
| |||
| Päätöskurssi tätä säiettä kunnes lisätietoja löytyy tietoa haittaohjelmista. Jotkin näistä virheistä classicly haittaohjelmia liittyvät. Yrittää korjata tietokoneen haittaohjelmien hetkellä on turhaa ja se vain aiheuttaa enemmän ongelmia kuin auttoi haittaohjelmien poistamiseen. Aion avata tätä aihetta, jos tarvitaan, kun / jos haittaohjelma puhdistetaan. |