mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Blue Screen Help Vereist

Closed Thread

Thread Tools
Old 28 oktober 2008, 10:17
Lid Fractie

Default Blue Screen Help Vereist

Vaak wanneer we voor het eerst weer onze belangrijkste desktop-pc op in een ochtend, zal het "crash" op een blauw scherm en we hebben naar PC uit te schakelen en opnieuw starten. Dit kan een keer gebeuren, meerdere keren, of helemaal niet verrassend

We hebben gedaan een anti-virus scan, ook defragged genomen en zelfs in de PC worden bekeken door een professionele .... meestal de pc gedroeg toen hij keek ernaar!

Blijkbaar is mijn Brother kreeg een Instant Messenger via MSN Messenger per ongeluk van mijn zoon, die een link naar een webpagina had op dat blijkbaar gaf zijn computer een virus.

Het blauwe scherm heeft verschillende letters en cijfers op het ... Brieven omvatten: --

BAD_POOL_HEADER
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
PAGE_FAULT_IN_NONE_PAGE_AREA
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
PFN_LIST_CORRUP
PRISMAO2.SYS-ADRES F53C32SF basis in F539B0000, Datumstempel 4069F4da

De nummers zijn over het algemeen veel van "0s" enz.

Ik heb gehoord dat anti-virus software niet altijd virussen te voorkomen.

Kan iemand me helpen met dit omdat ik op een verlies!
Old 28 oktober 2008, 10:41
Moderator Groep

Default Blue Screen Help Vereist

Closing deze draad totdat er meer informatie is vastgesteld dat het om malware. Sommige van die fouten zijn classicly malware gerelateerd.

Een poging om een computer met malware aanwezig fix is zinloos en zal alleen maar leiden tot meer problemen voor die helpen met de malware verwijderen.

Ik zal dit onderwerp te heropenen, indien nodig wanneer / als de malware wordt gereinigd.

Closed Thread

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Oude Laptop met een zwart scherm-Help Benodigde aub HistoryGirl Laptops, Mobiles & PDA's 2 16 augustus 2009 15:49
Blauw scherm abgriffin13 Windows besturingssystemen 2 7th Oct 2008 04:41
Blauw scherm Windows splash screen Mukk1987 Windows besturingssystemen 3 15 apr 2008 13:22
Krijg een blauw scherm samjohnson Windows besturingssystemen 24 11 feb 2008 12:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.