![]() |
|
| |||
| |||
| Vaak wanneer we voor het eerst weer onze belangrijkste desktop-pc op in een ochtend, zal het "crash" op een blauw scherm en we hebben naar PC uit te schakelen en opnieuw starten. Dit kan een keer gebeuren, meerdere keren, of helemaal niet verrassend We hebben gedaan een anti-virus scan, ook defragged genomen en zelfs in de PC worden bekeken door een professionele .... meestal de pc gedroeg toen hij keek ernaar! Blijkbaar is mijn Brother kreeg een Instant Messenger via MSN Messenger per ongeluk van mijn zoon, die een link naar een webpagina had op dat blijkbaar gaf zijn computer een virus. Het blauwe scherm heeft verschillende letters en cijfers op het ... Brieven omvatten: -- BAD_POOL_HEADER IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL PAGE_FAULT_IN_NONE_PAGE_AREA DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL PFN_LIST_CORRUP PRISMAO2.SYS-ADRES F53C32SF basis in F539B0000, Datumstempel 4069F4da De nummers zijn over het algemeen veel van "0s" enz. Ik heb gehoord dat anti-virus software niet altijd virussen te voorkomen. Kan iemand me helpen met dit omdat ik op een verlies! |
|
| |||
| |||
| Closing deze draad totdat er meer informatie is vastgesteld dat het om malware. Sommige van die fouten zijn classicly malware gerelateerd. Een poging om een computer met malware aanwezig fix is zinloos en zal alleen maar leiden tot meer problemen voor die helpen met de malware verwijderen. Ik zal dit onderwerp te heropenen, indien nodig wanneer / als de malware wordt gereinigd. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Oude Laptop met een zwart scherm-Help Benodigde aub | HistoryGirl | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 16 augustus 2009 15:49 |
| Blauw scherm | abgriffin13 | Windows besturingssystemen | 2 | 7th Oct 2008 04:41 |
| Blauw scherm Windows splash screen | Mukk1987 | Windows besturingssystemen | 3 | 15 apr 2008 13:22 |
| Krijg een blauw scherm | samjohnson | Windows besturingssystemen | 24 | 11 feb 2008 12:41 |
| Thread Tools | |
| |