mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Blue Screen Hjelp Required

Closed Thread

Thread Tools
Old 28th Oct 2008, 10:17
Medlem Group

Default Blue Screen Hjelp Required

Ofte når vi først slå vår viktigste desktop PC på i morgen, vil det "krasjer" på en blå skjerm og vi har for å slå PCen av og starte på nytt. Dette kan skje en gang, flere ganger, eller ikke overraskende i det hele tatt

Vi har gjort en anti virus scan, også defragged og selv tatt PCen til bli sett på av en profesjonell .... vanligvis PCen oppførte seg da han så på det!

Angivelig min bror fikk en Instant Messenger via MSN Messenger ved en forglemmelse fra min Sønn, som hadde en link til en nettside på det som tydeligvis ga sin datamaskin et virus.

The Blue Screen har flere forskjellige bokstaver og tall på det ... Letters inkluderer: --

BAD_POOL_HEADER
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
PAGE_FAULT_IN_NONE_PAGE_AREA
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
PFN_LIST_CORRUP
PRISMAO2.SYS-ADRESSE F53C32SF base ved F539B0000, datostemple 4069F4da

Tallene er generelt mange "0'er" osv.

Jeg har hørt antivirusprogramvare ikke alltid forhindre virus.

Kan noen hjelpe meg med dette fordi jeg på et tap!
Old 28th Oct 2008, 10:41
Moderator Group

Default Blue Screen Hjelp Required

Stenger denne tråden frem til mer informasjon finner ut om malware. Noen av disse feilene er classicly malware relatert.

Prøver å fikse en maskin med malware dag er meningsløs og vil bare føre til flere problemer for de hjelpe til med fjerning av malware.

Jeg vil gjenåpne dette emnet hvis nødvendig når / hvis det malware er renset.

Closed Thread

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Old Laptop med svart skjerm-hjelp Required Vær HistoryGirl Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 16 august 2009 15:49
Blå skjerm abgriffin13 Windows-operativsystemer 2 7 oktober 2008 04:41
Blå skjerm Windows splash skjermen Mukk1987 Windows-operativsystemer 3 15 april 2008 13:22
Komme i en blå skjerm samjohnson Windows-operativsystemer 24 11 februar 2008 12:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.