![]() |
|
| |||
| |||
| Ofte når vi først slå vår viktigste desktop PC på i morgen, vil det "krasjer" på en blå skjerm og vi har for å slå PCen av og starte på nytt. Dette kan skje en gang, flere ganger, eller ikke overraskende i det hele tatt Vi har gjort en anti virus scan, også defragged og selv tatt PCen til bli sett på av en profesjonell .... vanligvis PCen oppførte seg da han så på det! Angivelig min bror fikk en Instant Messenger via MSN Messenger ved en forglemmelse fra min Sønn, som hadde en link til en nettside på det som tydeligvis ga sin datamaskin et virus. The Blue Screen har flere forskjellige bokstaver og tall på det ... Letters inkluderer: -- BAD_POOL_HEADER IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL PAGE_FAULT_IN_NONE_PAGE_AREA DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL PFN_LIST_CORRUP PRISMAO2.SYS-ADRESSE F53C32SF base ved F539B0000, datostemple 4069F4da Tallene er generelt mange "0'er" osv. Jeg har hørt antivirusprogramvare ikke alltid forhindre virus. Kan noen hjelpe meg med dette fordi jeg på et tap! |
|
| |||
| |||
| Stenger denne tråden frem til mer informasjon finner ut om malware. Noen av disse feilene er classicly malware relatert. Prøver å fikse en maskin med malware dag er meningsløs og vil bare føre til flere problemer for de hjelpe til med fjerning av malware. Jeg vil gjenåpne dette emnet hvis nødvendig når / hvis det malware er renset. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Old Laptop med svart skjerm-hjelp Required Vær | HistoryGirl | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 16 august 2009 15:49 |
| Blå skjerm | abgriffin13 | Windows-operativsystemer | 2 | 7 oktober 2008 04:41 |
| Blå skjerm Windows splash skjermen | Mukk1987 | Windows-operativsystemer | 3 | 15 april 2008 13:22 |
| Komme i en blå skjerm | samjohnson | Windows-operativsystemer | 24 | 11 februar 2008 12:41 |
| Thread Tools | |
| |