mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Blue Screen Problemer

Reply

Thread Tools
Old 22 juli 2008, 18:04
Medlem Gruppen

Default Blue Screen Problemer

Jeg har haft nogle blå skærm problemer og kunne bruge noget hjælp. Jeg sendte det til en ven, der i dag sendte mig en følgende e-mail.

Laptop er blå screening igen. Hidtil har vi kørte harddisk test, en memory test. Nu gør vi en fuldstændig genopretning på operativsystemet.

Tror du, min computer kan gemmes?

Også, hvad mener han med fuldstændig genopretning af operativsystem?
Old 22 juli 2008, 18:52
Redaktør Gruppen

Lyder som om han er geninstallere operativsystemet.

Old 22 juli 2008, 20:37
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af evilfantasy View Post
Lyder som om han er geninstallere operativsystemet.
Ville det betyde jeg skal miste ting som (Mine Dokumenter, Billeder, Musik, Favoritter, desktop-filer, anvendelsen af data, osv.)
Old 22 juli 2008, 20:39
Redaktør Gruppen

Ja, du ville. Men han kan også forsøger at gøre en Reparation Installer. I så fald vil du ikke løst noget.

Old 22 juli 2008, 21:33
Donor-Gruppen

Regel # 1 for at sende dine data til en anden er at holde en anden kopi.

Hvis han laver en komplet geninstallation og formatering af drevet (du kan geninstallere højre over toppen, men de fleste blot tørre det) kan du miste dine data.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 23 juli 2008, 12:43
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Carbon View Post
Regel # 1 for at sende dine data til en anden er at holde en anden kopi.

Hvis han laver en komplet geninstallation og formatering af drevet (du kan geninstallere højre over toppen, men de fleste blot tørre det) kan du miste dine data.
Hvordan kan jeg opbevare en kopi, hvis jeg kunne ikke engang komme ind i det, når det begyndte blå screening.
Old 23 juli 2008, 15:27
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Satman858 View Post
Hvordan kan jeg opbevare en kopi, hvis jeg kunne ikke engang komme ind i det, når det begyndte blå screening.
Fordi din formodes at have en regelmæssig kopi, hvilket betyder, hver uge - måned bør du lave en backup kopi af dine filer til en flash-drev, sekundær hd, CD osv. Men I'm guessing du ville ikke vide, hvordan du gør det rigtige ? Hvis det ikke er så sikkert, du har venner, der kunne gøre det for dig, måske den ven Thats tager et kig på din computer nu.
Old 23 juli 2008, 20:31
Donor-Gruppen

Det andet svar er, fordi man ikke får en blå skærm i en BIOS - hvis din hukommelse er gode, er der masser af løsninger findes til sikkerhedskopiering af data uden for Windows.

For sent til, at der nu, selv om.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 25 juli 2008, 13:47
Medlem Gruppen

For sent at gøre noget ved det nu.

Jeg kan stadig komme ind i fejlsikret tilstand med blå skærm popper op ..

Med det sagt, kan jeg sende "min musik" Mine dokumenter "ECT. På en Memory Stick ved hjælp af at være i fejlsikret tilstand?
Old 25 juli 2008, 17:27
Medlem Gruppen

Jeg har ikke hørt det direkte fra fyr fastsættelse min laptop, som min kone talte til ham. Men hun mener, han fortalte hende, at jeg havde brug for et hukommelseskort til mit Dell Insprion 2200 laptop, og at de var omkring $ 50 bucks. Han forsøger at finde en ud af en anden bærbar at ville arbejde, så jeg vil ikke være nødvendigt at købe en selv. Den eneste tror jeg kunne bøde i form af at bruge Goggle er denne del K5198 - 64MB USB Memory tasten.

1. Er det til at lyde gerne jer, at denne enhed vil kunne redde alt for mig?

2. Med at det er en USB-enhed, vil den altid have permanent forblive på min laptop, eller når alt er gemt det kan fjernes?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.