![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ollut jonkin verran Blue screen ongelmia ja voisi käyttää hieman apua. Lähetin sen kaverille joka tänään lähetti minulle sähköpostitse seuraavaan. Läppäri on sininen seulonta uudelleen. Tähän mennessä olemme juoksi kovalevy testin muisti testi. Nyt olemme tekemässä täydellisen hyödyntämisen käyttöjärjestelmä. Luuletko minun tietokone voi tallentaa? Myös, mitä hän tarkoittaa täydellinen toipuminen on käyttöjärjestelmä? |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa kuin hän on asentaa käyttöjärjestelmä. |
|
| |||
| |||
| Voisiko tämä tarkoittaa aion menettää asioita kuten (Omat tiedostot, Omat kuvatiedostot, Omat musiikkitiedostot, Suosikit, työpöydältä tiedostoja, hakemuksen tiedot jne.) |
|
| |||
| |||
| Kyllä voit. Mutta hän voi myös yrittää tehdä korjaus asennus. Tässä tapauksessa et löysä mitään. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sääntö # 1 lähettää tietosi joku muu pitämään toisen kopion. Jos hän tekee täydellisen uudelleenasennuksen ja muotoilun asema (voit asentaa uudelleen heti alkuun, mutta useimmat vain pyyhi se) saatat menettää tietoja.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Miten voisin pitää kopioida, jos en edes mennä sen jälkeen, kun se alkoi sininen seulontaan. |
|
| |||
| |||
| Koska tarkoitus on säännöllinen kopion, mikä tarkoittaa, joka viikko - kuukausi sinun pitäisi tehdä varmuuskopio kopio tiedostot flash-asema, keskiasteen hd, cd jne. Mutta olen vierasta te ette tiedä, miten tätä oikeutta ? Jos ei sitten varmasti sinulla on ystäviä, jotka voisivat tehdä sen sinulle, ehkä ystäväni thats ottaen tarkastella tietokoneesi nyt. |
|
| |||
| |||
| Toinen vastaus on, koska et saa sinisellä näytöllä BIOS - jos muisti on hyvä, paljon ratkaisuja olemassa varmuuskopioida tiedot ulkopuolella Windows. Liian myöhään, että nyt kuitenkin.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Voit myöhäistä tehdä mitään nyt. ![]() Voisin vielä päästä vikasietotilan sininen ruutu pop up .. Tämän sanoi, voin lähettää "musiikkini" my asiakirja "ect. Onto muistitikulla siten, että vikasietotilassa? |
|
| |||
| |||
| En ole kuullut tätä suoraan kaverin vahvistamisesta oma kannettava tietokone, kuten vaimoni puhunut hänelle. Mutta hän uskoo, hän kertoi hänelle, että minun tarvitsi muistikortille minun Dell Insprion 2200 kannettava tietokone, ja että ne oli noin $ 50 taalaa. Hän yrittää löytää kertaluonteisia toisen kannettavan tietokoneen, joka työtä, joten minun ei tarvitse ostaa itse. Ainoa usko voivani sakkoa tapa käyttää muljottaa tämä osa K5198 - 64MB USB Memory alhaalla. 1. Onko se hyvä kiittää teitä siitä, että tällä laitteella voi tallentaa kaiken minulle? 2. Kun kyseessä on USB-laite, se on aina pysyvästi jäädä minun kannettava tietokone, tai kun kaikki on tallennettu se voidaan poistaa? |