mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Algemene programmatuurnoot Chat

Register

Blue Screen Problemen

Reply

Thread Tools
Old 22 juli 2008, 18:04
Lid Fractie

Default Blue Screen Problemen

Ik heb met sommige Blauw scherm problemen en kan wel wat hulp gebruiken. Ik stuurde het naar een vriend die vandaag stuurde me een van de volgende e-mail.

Laptop is blauw screening opnieuw. Tot nu toe hebben we liepen harde schijf test, een geheugen test. Nu zijn we bezig met een volledig herstel van het besturingssysteem.

Denkt u dat mijn computer kan worden opgeslagen?

Ook, wat doet hij bedoelen met volledig herstel van het besturingssysteem?
Old 22 juli 2008, 18:52
Moderator Groep

Klinkt alsof hij het opnieuw installeren van het besturingssysteem.

Old 22 juli 2008, 20:37
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilfantasy View Post
Klinkt alsof hij het opnieuw installeren van het besturingssysteem.
Zou dat bedoel ik te verliezen dingen als (Mijn Documenten, Mijn afbeeldingen, Mijn muziek, Favorieten, desktop-bestanden, de toepassing van gegevens, enz.)
Old 22 juli 2008, 20:39
Moderator Groep

Ja dat zou doen. Maar hij kan ook proberen te doen, een Reparatie Installeren. In dat geval zul je niet alles los.

Old 22 juli 2008, 21:33
Donor Groep

Regel # 1 van het verzenden van uw gegevens aan iemand anders is om een ander exemplaar.

Als hij doet een volledig opnieuw installeren en formatteren van de schijf (u kunt opnieuw rechts over de top, maar de meeste slechts veeg is) kunt u uw gegevens verliest.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 23 juli 2008, 12:43
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Regel # 1 van het verzenden van uw gegevens aan iemand anders is om een ander exemplaar.

Als hij doet een volledig opnieuw installeren en formatteren van de schijf (u kunt opnieuw rechts over de top, maar de meeste slechts veeg is) kunt u uw gegevens verliest.
Hoe kan ik een kopie bewaren als ik kon niet eens in het ooit begon blauw screening.
Old 23 jul 2008, 15:27
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Satman858 View Post
Hoe kan ik een kopie bewaren als ik kon niet eens in het ooit begon blauw screening.
Omdat je te zorgen voor een regelmatige kopie zin elke week - maand moet u een back-up kopie van uw bestanden naar een flash drive, secundaire HD, CD, enz. Maar ik ben raden je niet zou weten hoe dit recht ? Zo niet dan toch je hebt vrienden die kunnen het voor je doen, misschien is de vriend thats nemen een kijkje op uw computer nu.
Old 23 jul 2008, 20:31
Donor Groep

De andere antwoord is omdat je niet krijgt een blauw scherm in een BIOS - als je geheugen is goed, genoeg oplossingen bestaan voor de back-up gegevens buiten van Windows.

Te laat om dat nu wel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 25 jul 2008, 13:47
Lid Fractie

Te laat om iets te doen dat nu over.

Ik kan nog steeds in de veilige modus met het blauwe scherm pop up ..

Met dat gezegd, kan ik "mijn muziek" mijn document "ect. Op een memory stick bij wijze worden in de veilige modus?
Old 25 jul 2008, 17:27
Lid Fractie

Ik heb niet horen dat dit direct van de man tot vaststelling van mijn laptop, zoals mijn vrouw sprak met hem. Maar ze denkt dat hij vertelde haar dat ik een geheugenkaart nodig voor mijn Dell laptop Insprion 2200, en dat ze ongeveer $ 50 dollar. Hij is op zoek naar een off van een andere laptop die zou werken, dus ik zou het niet nodig om er een te kopen mezelf. Het enige dat ik kon boete bij wijze van gebruik van Goggle is dit deel K5198 - 64MB Memory USB-sleutel.

1. Heeft het geluid willen jullie dat dit apparaat zou kunnen slaan alles voor mij?

2. Met een USB-apparaat, zal het altijd moeten permanent blijven op mijn laptop, of eenmaal alles opgeslagen kan worden verwijderd?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
HELP blauw scherm! En meer problemen! nukelemon Algemene programmatuurnoot Chat 2 De 4 januari 2009 10:22
Blauw scherm Windows splash screen Mukk1987 Windows besturingssystemen 3 15 apr 2008 13:22
Controleer schijf problemen en 'blue screen of death "- sinds opnieuw formatteren en nieuwe RAM Samantha0101 Algemeen Hardware Chat 17 29 mrt 2008 06:28
Krijg een blauw scherm samjohnson Windows besturingssystemen 24 11 feb 2008 12:41
Blauw scherm mrdaveyk CPUs, Moederborden & RAM 29 22e sep 2007 12:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.