mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Blue Screen Problemer

Reply

Thread Tools
Old 22 juli 2008, 18:04
Medlem Group

Default Blue Screen Problemer

Jeg har hatt noen blå skjerm problemer og trenger litt hjelp. Jeg sendte den til en venn som i dag sendt meg en følgende e-post.

Laptop er blå screening igjen. Så langt har vi kjørte harddisk test, et minne test. Nå har vi å gjøre en fullstendig gjenoppretting på operativsystemet.

Tror du at datamaskinen kan bli frelst?

Og hva mener han med fullstendig gjenoppretting av operativsystemet?
Old 22 juli 2008, 18:52
Moderator Group

Høres ut som han er installere operativsystemet.

Old 22 juli 2008, 20:37
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by evilfantasy View Post
Høres ut som han er installere operativsystemet.
Vil det at jeg kommer til å miste ting som (Mine dokumenter, Mine bilder, Min musikk, Favoritter skrivebordet filer, program data, etc.)
Old 22 juli 2008, 20:39
Moderator Group

Ja, du ville. Men han kan også være å prøve å gjøre en reparer Installer. I så fall vil du ikke miste noe.

Old 22 juli 2008, 21:33
Donor Group

Regel nummer 1 for å sende data til en annen er å holde en annen kopi.

Hvis han gjør en komplett installere og formatere stasjonen (du kan installere rett over toppen, men de fleste bare tørke den) kan du miste data.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 23 juli 2008, 12:43
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Carbon View Post
Regel nummer 1 for å sende data til en annen er å holde en annen kopi.

Hvis han gjør en komplett installere og formatere stasjonen (du kan installere rett over toppen, men de fleste bare tørke den) kan du miste data.
Hvordan kunne jeg beholde en kopi hvis jeg kunne ikke engang komme inn i den når den startet blue screening.
Old 23 juli 2008, 15:27
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Satman858 View Post
Hvordan kunne jeg beholde en kopi hvis jeg kunne ikke engang komme inn i den når den startet blue screening.
Siden din skal ha en vanlig kopi, dvs. hver uke - måned bør du lage en sikkerhetskopi av filene dine til en flashdisk, sekundær-HD, CD osv. Men jeg gjetter du ikke vet hvordan du gjør dette riktig ? Hvis ikke så sikkert du har venner som kunne gjøre det for deg, kanskje den venn dvs tar en titt på maskinen nå.
Old 23 juli 2008, 20:31
Donor Group

Det andre svaret er fordi du ikke får en blå skjerm i BIOS - hvis minnet er godt nok av løsninger finnes for sikkerhetskopiering av data utenfor Windows.

For sent for det nå, men.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 25 juli 2008, 13:47
Medlem Group

Til sent å gjøre noe med det nå.

Jeg kan fortsatt komme i sikker modus med den blå skjermen dukker opp ..

Med det sagt, kan jeg sende "min musikk" mine dokumenter "ect. På en minnepinne i form av å være i sikkermodus?
Old 25 juli 2008, 17:27
Medlem Group

Jeg fikk ikke høre dette direkte fra fyren innfesting min laptop, som min kone snakket med ham. Men hun mener han fortalte henne at jeg trengte et minnekort for min Dell Insprion 2200 laptop, og at de var omtrent $ 50 dollar. Han prøver å finne en av av en bærbar PC som ville fungere, så jeg ville ikke trenger å kjøpe en selv. Det eneste jeg kunne fint ved å bruke stirre er denne delen K5198 - 64MB USB Minne tasten.

1. Betyr det høres ut til dere som denne enheten kan lagre alt for meg?

2. Med det er en USB-enhet, vil det alltid har permanent værende på min laptop, eller når alt er lagret det kan fjernes?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.