![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har hatt noen blå skjerm problemer og trenger litt hjelp. Jeg sendte den til en venn som i dag sendt meg en følgende e-post. Laptop er blå screening igjen. Så langt har vi kjørte harddisk test, et minne test. Nå har vi å gjøre en fullstendig gjenoppretting på operativsystemet. Tror du at datamaskinen kan bli frelst? Og hva mener han med fullstendig gjenoppretting av operativsystemet? |
|
| |||
| |||
| Høres ut som han er installere operativsystemet. |
|
| |||
| |||
| Vil det at jeg kommer til å miste ting som (Mine dokumenter, Mine bilder, Min musikk, Favoritter skrivebordet filer, program data, etc.) |
|
| |||
| |||
| Ja, du ville. Men han kan også være å prøve å gjøre en reparer Installer. I så fall vil du ikke miste noe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Regel nummer 1 for å sende data til en annen er å holde en annen kopi. Hvis han gjør en komplett installere og formatere stasjonen (du kan installere rett over toppen, men de fleste bare tørke den) kan du miste data.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hvordan kunne jeg beholde en kopi hvis jeg kunne ikke engang komme inn i den når den startet blue screening. |
|
| |||
| |||
| Siden din skal ha en vanlig kopi, dvs. hver uke - måned bør du lage en sikkerhetskopi av filene dine til en flashdisk, sekundær-HD, CD osv. Men jeg gjetter du ikke vet hvordan du gjør dette riktig ? Hvis ikke så sikkert du har venner som kunne gjøre det for deg, kanskje den venn dvs tar en titt på maskinen nå. |
|
| |||
| |||
| Det andre svaret er fordi du ikke får en blå skjerm i BIOS - hvis minnet er godt nok av løsninger finnes for sikkerhetskopiering av data utenfor Windows. For sent for det nå, men.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Til sent å gjøre noe med det nå. ![]() Jeg kan fortsatt komme i sikker modus med den blå skjermen dukker opp .. Med det sagt, kan jeg sende "min musikk" mine dokumenter "ect. På en minnepinne i form av å være i sikkermodus? |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk ikke høre dette direkte fra fyren innfesting min laptop, som min kone snakket med ham. Men hun mener han fortalte henne at jeg trengte et minnekort for min Dell Insprion 2200 laptop, og at de var omtrent $ 50 dollar. Han prøver å finne en av av en bærbar PC som ville fungere, så jeg ville ikke trenger å kjøpe en selv. Det eneste jeg kunne fint ved å bruke stirre er denne delen K5198 - 64MB USB Minne tasten. 1. Betyr det høres ut til dere som denne enheten kan lagre alt for meg? 2. Med det er en USB-enhet, vil det alltid har permanent værende på min laptop, eller når alt er lagret det kan fjernes? |