vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Blue Screens

Reply

Thread Tools
Old 30 tammikuu 2008, 05:24
Jäsen

Default Blue Screens

Hei. I uudistetut minun tietokone viime viikonloppuna. Se on M2N-E SLI aluksella, Sapphire 1950 pro 256MB PCI-E grafiikka, 4GB pc6400-800 ram (2 x 2), Athlon 64 5600x2. Aluksi se oli ok, tho käynnistystä otti aikaa ja usein yrittäneet 3 tai 4 kertaa ennen onnistumista. Pidin saada ikkuna viestejä Windows-tiedosto oli korruptoitunut, joten uudelleenasennettavien windows (xp).
Nyt se alkaa, mutta muutaman minuutin kuluttua menee sinisen näytön kanssa "huonoja spool header" legenda. I am using my old 500 wt virtalähde ja nyt tilaus uusi 750 versio. Onko kellään mitään muita ideoita?
Hurraa
Old 30 tammikuu 2008, 05:42
Rahoittajien ryhmän

Default Blue Screens

joka XP sinulla on? luultavasti on liikaa ram, ive ollut

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 30 tammikuu 2008, 05:42
Rahoittajien ryhmän

Default Blue Screens

Quote:
Originally Posted by RB211 View Post
Hei. I uudistetut minun tietokone viime viikonloppuna. Se on M2N-E SLI aluksella, Sapphire 1950 pro 256MB PCI-E grafiikka, 4GB pc6400-800 ram (2 x 2), Athlon 64 5600x2. Aluksi se oli ok, tho käynnistystä otti aikaa ja usein yrittäneet 3 tai 4 kertaa ennen onnistumista. Pidin saada ikkuna viestejä Windows-tiedosto oli korruptoitunut, joten uudelleenasennettavien windows (xp).
Nyt se alkaa, mutta muutaman minuutin kuluttua menee sinisen näytön kanssa "huonoja spool header" legenda. I am using my old 500 wt virtalähde ja nyt tilaus uusi 750 versio. Onko kellään mitään muita ideoita?
Hurraa
Kuulostaa kelattuna tiedostot ovat korruptoituneita. (Printing System) Et tarvitse isompi PSU!

Saatat joutua poistamaan / poistaa tulostimet, kunnes saat tämän vahvistettu. Myös lopettaa taustatulostuspalvelu.

Old 30 tammikuu 2008, 05:45
Rahoittajien ryhmän

Default Blue Screens

Quote:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Kuulostaa kelattuna tiedostot ovat korruptoituneita. (Printing System) Et tarvitse isompi PSU!

Saatat joutua poistamaan / poistaa tulostimet, kunnes saat tämän vahvistettu. Myös lopettaa taustatulostuspalvelu.
i-kirjain käytetty saada huono-allas otsikko, kun olen yrittänyt saada 4GB minun 32bit vista, siirretään se alas 3gb, joista 32 voi käyttää ja sininen ruutu ei ole, koska

Voin olla väärässä, vaikka tämä on vain minun tehdä sitä, kun matkan varrella vahvistaa

Old 30 tammikuu 2008, 05:59
Rahoittajien ryhmän

Default Blue Screens

Quote:
Originally Posted by mrdaveyk View Post
i-kirjain käytetty saada huono-allas otsikko, kun olen yrittänyt saada 4GB minun 32bit vista, siirretään se alas 3gb, joista 32 voi käyttää ja sininen ruutu ei ole, koska

Voin olla väärässä, vaikka tämä on vain minun tehdä sitä, kun matkan varrella vahvistaa
Vau, juuri huomannut määrä RAM-muistia. Et voi hyvinkin olla oikeassa!

Kokeile ottaa muistiin moduuli ulos!

Old 30 tammikuu 2008, 09:56
Jäsen

Default Blue Screens

I'll kokeilla ram asia, mutta olen kallistus ymmärrä, miksi 4GB on liian paljon? Minulla on 4 x 1Gb tikkuja minun vanhat asetukset tho ole varma, että tyyppi jne. I'll antaa sen mennä. Cheers kaverit. Voi ja se XP home ..
Old 30 tammikuu 2008, 10:03
Jäsen

Default Blue Screens

XP Home doesnt tunnustaa yli 3GB tai ram. XP Pro 64bit kuitenkin.
Old 30 tammikuu 2008, 10:35
Rahoittajien ryhmän

Default Blue Screens

Quote:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Vau, juuri huomannut määrä RAM-muistia. Et voi hyvinkin olla oikeassa!

Kokeile ottaa muistiin moduuli ulos!
Olen vain iloinen, voit vahvistaa im ei ole crap

kertoa meille, miten saat kaveri

Old 30 tammikuu 2008, 11:22
Jäsen

Default Blue Screens

Got home, lue virkaa ja otti jonkin mem-tikkuja. Nyt vain 2GB siellä. Se kesti 15 minuuttia ja meni takaisin sininen ruutu Kaikki muut ajatukset kaverit. I really appreciate your auttaa tässä.
Old 30 tammikuu 2008, 11:25
Jäsen

Default Blue Screens

Minulla on myös 2GB mem minun vanha M / b (4 X 512) tho ole varma sen spec. Voisin myös antaa siitä, että yrittää myöhemmin .. Hups .. olen jo sanonut, että didnt I..
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.