![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. I uudistetut minun tietokone viime viikonloppuna. Se on M2N-E SLI aluksella, Sapphire 1950 pro 256MB PCI-E grafiikka, 4GB pc6400-800 ram (2 x 2), Athlon 64 5600x2. Aluksi se oli ok, tho käynnistystä otti aikaa ja usein yrittäneet 3 tai 4 kertaa ennen onnistumista. Pidin saada ikkuna viestejä Windows-tiedosto oli korruptoitunut, joten uudelleenasennettavien windows (xp). Nyt se alkaa, mutta muutaman minuutin kuluttua menee sinisen näytön kanssa "huonoja spool header" legenda. I am using my old 500 wt virtalähde ja nyt tilaus uusi 750 versio. Onko kellään mitään muita ideoita? Hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| joka XP sinulla on? luultavasti on liikaa ram, ive ollut
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Saatat joutua poistamaan / poistaa tulostimet, kunnes saat tämän vahvistettu. Myös lopettaa taustatulostuspalvelu.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Quote:
Voin olla väärässä, vaikka tämä on vain minun tehdä sitä, kun matkan varrella vahvistaa
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kokeile ottaa muistiin moduuli ulos!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| I'll kokeilla ram asia, mutta olen kallistus ymmärrä, miksi 4GB on liian paljon? Minulla on 4 x 1Gb tikkuja minun vanhat asetukset tho ole varma, että tyyppi jne. I'll antaa sen mennä. Cheers kaverit. Voi ja se XP home .. |
|
| |||
| |||
| XP Home doesnt tunnustaa yli 3GB tai ram. XP Pro 64bit kuitenkin. |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() kertoa meille, miten saat kaveri
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| Got home, lue virkaa ja otti jonkin mem-tikkuja. Nyt vain 2GB siellä. Se kesti 15 minuuttia ja meni takaisin sininen ruutu Kaikki muut ajatukset kaverit. I really appreciate your auttaa tässä. |
|
| |||
| |||
| Minulla on myös 2GB mem minun vanha M / b (4 X 512) tho ole varma sen spec. Voisin myös antaa siitä, että yrittää myöhemmin .. Hups .. olen jo sanonut, että didnt I.. |