![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi. Ik herbouwd mijn computer afgelopen weekend. Het heeft M2N-E SLI boord, Sapphire 1950 Pro 256Mb PCI-E graphics, 4Gb PC6400-800 ram (2 x2), Athlon 64 5600x2. Eerst liep ok, tho rebooten nam haar tijd en vaak geprobeerd 3 of 4 keer voor succes. Ik bleef steeds venster berichten dat een Windows-bestand is beschadigd, zodat ik Windows opnieuw geïnstalleerd (XP). Nu, het begint, maar na een paar minuten gaat naar blauw scherm met "slechte spool header" legende. Ik gebruik mijn oude 500 wt voeding en wordt nu het bestellen van een nieuwe 750-versie. Heeft iemand nog andere ideeën? Sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| die XP heb je? je waarschijnlijk te veel ram, ive been there
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Mogelijk moet u uitschakelen / verwijderen totdat uw printers kunt u deze vast. Ook stopt de print spooler service.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik kan verkeerd zijn maar dit is alleen van mijn make it up as you go langs fix
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Probeer een geheugenmodule uit!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ik zal proberen de ram ding, maar ik begrijp waarom huicheltaal 4Gb is te veel? Ik heb 4 x 1Gb stokken van mijn oude setup tho niet zeker bent van het type, enz. Ik geef het een gaan. Cheers jongens. Oh, en het XP Home .. |
|
| |||
| |||
| XP Home doesnt erkennen meer dan 3 GB of RAM. XP pro 64bit heeft echter. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Laat het ons weten hoe u over buddy
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Heb je thuis, lees je berichten en nam een van de mem-sticks. Nu slechts 2Gb in. Het duurde 15 minuten en ging terug naar blauw scherm Elke andere gedachten jongens. Ik waardeer uw hulp hier. |
|
| |||
| |||
| Ik heb ook 2Gb mem in mijn oude M / B (4 X 512) tho niet zeker van zijn spec. Ik kan net zo goed geven dat een later proberen .. Oeps .. ik al gezegd dat didnt I.. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Blue Screens en Lockups | DMB | Windows besturingssystemen | 0 | 22 mei 2009 12:52 |
| Oude PC Won't Boot - Veel Blue Screens doden | actionlover | Windows besturingssystemen | 41 | 30 nov 2008 12:50 |
| Laptop schermen | fireballs169 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 30 Jan 2008 05:53 |
| Twee schermen in een? | Emrys88 | Multimedia & Codecs | 2 | De 19 juli 2007 09:44 |
| My Screens RED | m7md77 | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 23 mei 2007 05:07 |
| Thread Tools | |
| |