mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > General Software Chat

Register

Blue Screens

Reply

Thread Tools
Old 30nde 2008, 05:24
Medlem Group

Default Blue Screens

Hei. Jeg bygde min datamaskin sist helg. Det har M2N-E SLI bord Sapphire 1950 pro 256 MB PCI-E grafikk, 4GB pc6400-800 ram (2 x2), Athlon 64 5600x2. Først kjørte ok, tho omstart tok sin tid, og ofte prøvde 3 eller 4 ganger før suksess. Jeg holdt får vinduet som en Windows-filen var skadet så jeg reinstallert Windows (XP).
Nå, det starter, men etter et par minutter går til blå skjerm med "dårlig spole overskriften" legende. Jeg bruker min gamle 500 wt kraftforsyning og vil nå bestiller en ny 750-versjonen. Har noen andre forslag?
Skål
Old 30nde 2008, 05:42
Donor Group

Default Blue Screens

som XP har du? har du sannsynligvis for mye ram, Ive vært der

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 30nde 2008, 05:42
Donor Group

Default Blue Screens

Sitat:
Originally Posted by RB211 View Post
Hei. Jeg bygde min datamaskin sist helg. Det har M2N-E SLI bord Sapphire 1950 pro 256 MB PCI-E grafikk, 4GB pc6400-800 ram (2 x2), Athlon 64 5600x2. Først kjørte ok, tho omstart tok sin tid, og ofte prøvde 3 eller 4 ganger før suksess. Jeg holdt får vinduet som en Windows-filen var skadet så jeg reinstallert Windows (XP).
Nå, det starter, men etter et par minutter går til blå skjerm med "dårlig spole overskriften" legende. Jeg bruker min gamle 500 wt kraftforsyning og vil nå bestiller en ny 750-versjonen. Har noen andre forslag?
Skål
Høres ut som den spole filene er skadet. (Printing System) Du trenger ikke en større PSU!

Du må kanskje deaktivere / fjerne skrivere til du kan få dette løst. Også stoppe utskriftskøtjenesten.

Old 30nde 2008, 05:45
Donor Group

Default Blue Screens

Sitat:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Høres ut som den spole filene er skadet. (Printing System) Du trenger ikke en større PSU!

Du må kanskje deaktivere / fjerne skrivere til du kan få dette løst. Også stoppe utskriftskøtjenesten.
Jeg pleide å få dårlig basseng når jeg prøvde å få 4GB på 32bit vista, flyttet den ned til 3 GB, de 32 kan bruke og blå skjermen ikke har vært siden

Jeg kunne være feil selv om dette er bare min gjøre det som du går langs feilrettingsfilen

Old 30nde 2008, 05:59
Donor Group

Default Blue Screens

Sitat:
Originally Posted by mrdaveyk View Post
Jeg pleide å få dårlig basseng når jeg prøvde å få 4GB på 32bit vista, flyttet den ned til 3 GB, de 32 kan bruke og blå skjermen ikke har vært siden

Jeg kunne være feil selv om dette er bare min gjøre det som du går langs feilrettingsfilen
Jøss, bare merke mengden RAM. Du kunne vel være rett!

Prøv å ta en minnemodul ut!

Old 30nde 2008, 09:56
Medlem Group

Default Blue Screens

Jeg skal prøve ram ting men jeg skrånende forstå hvorfor 4GB er for mye? Jeg har 4 x 1 GB pinner fra min gamle oppsettet tho usikker på hvilken type etc. Jeg vil gi den en gå. Skål folkens. Oh, og det XP home ..
Old 30nde 2008, 10:03
Medlem Group

Default Blue Screens

XP Home doesnt innser mer enn 3GB eller RAM. XP Pro 64bit betyr imidlertid.
Old 30 januar 2008, 10:35
Donor Group

Default Blue Screens

Sitat:
Originally Posted by Mike0001 View Post
Jøss, bare merke mengden RAM. Du kunne vel være rett!

Prøv å ta en minnemodul ut!
Jeg er bare glad for at du kan bekrefte im ikke snakke dritt

fortelle oss hvordan du får på kompisen

Old 30 januar 2008, 11:22
Medlem Group

Default Blue Screens

Kom hjem, lese innleggene dine, og tok ut en av mem kjepper. Nå bare 2GB der. Det varte i 15 minutter og gikk tilbake til blå skjerm Noen andre tanker folkens. Jeg setter pris på din hjelp her.
Old 30nde 2008, 11:25
Medlem Group

Default Blue Screens

Jeg har også 2GB mem i min gamle M / b (4 X 512) tho usikker på spec. Jeg kan like godt gi den et forsøk senere .. Oppsann .. Jeg har allerede sagt at didnt I..
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.