![]() |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg bygde min datamaskin sist helg. Det har M2N-E SLI bord Sapphire 1950 pro 256 MB PCI-E grafikk, 4GB pc6400-800 ram (2 x2), Athlon 64 5600x2. Først kjørte ok, tho omstart tok sin tid, og ofte prøvde 3 eller 4 ganger før suksess. Jeg holdt får vinduet som en Windows-filen var skadet så jeg reinstallert Windows (XP). Nå, det starter, men etter et par minutter går til blå skjerm med "dårlig spole overskriften" legende. Jeg bruker min gamle 500 wt kraftforsyning og vil nå bestiller en ny 750-versjonen. Har noen andre forslag? Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| som XP har du? har du sannsynligvis for mye ram, Ive vært der
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Du må kanskje deaktivere / fjerne skrivere til du kan få dette løst. Også stoppe utskriftskøtjenesten.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg kunne være feil selv om dette er bare min gjøre det som du går langs feilrettingsfilen
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Prøv å ta en minnemodul ut!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg skal prøve ram ting men jeg skrånende forstå hvorfor 4GB er for mye? Jeg har 4 x 1 GB pinner fra min gamle oppsettet tho usikker på hvilken type etc. Jeg vil gi den en gå. Skål folkens. Oh, og det XP home .. |
|
| |||
| |||
| XP Home doesnt innser mer enn 3GB eller RAM. XP Pro 64bit betyr imidlertid. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() fortelle oss hvordan du får på kompisen
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Kom hjem, lese innleggene dine, og tok ut en av mem kjepper. Nå bare 2GB der. Det varte i 15 minutter og gikk tilbake til blå skjerm Noen andre tanker folkens. Jeg setter pris på din hjelp her. |
|
| |||
| |||
| Jeg har også 2GB mem i min gamle M / b (4 X 512) tho usikker på spec. Jeg kan like godt gi den et forsøk senere .. Oppsann .. Jeg har allerede sagt at didnt I.. |