![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. I ombyggda min dator förra helgen. Det har M2N-E SLI styrelse, Sapphire 1950 Pro 256MB PCI-E grafik, 4GB pc6400-800 RAM-minne (2 x2), Athlon 64 5600x2. Vid första man sprang ok, tho omstart tog sin tid och ofta försökt 3 eller 4 gånger innan framgång. Jag höll få fönster meddelanden som en Windows-fil var skadad så jag ominstallerat Windows (XP). Nu, det börjar, men efter några minuter går till blå skärm med "dåliga spool rubriken" legend. Jag använder min gamla 500 wt nätaggregat och kommer nu att beställa en ny 750-versionen. Har någon några andra idéer? Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| som XP har du? har du förmodligen för mycket RAM, ive varit där
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Du kanske behöver inaktivera eller ta bort din skrivare tills du kan få detta åtgärdat. Även stoppa Utskriftshanteraren.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag kan ha fel men detta är bara från min göra det som man går längs fastställa
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Citat:
Försök med en minnesmodul ut!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jag ska försöka RAM sak men jag skränande förstå varför 4GB är för mycket? Jag har 4 x 1Gb minnen från min gamla setup tho osäker på vilken typ osv jag gör ett språng. Skål grabbar. Åh, och det XP home .. |
|
| |||
| |||
| XP Home doesnt erkänna mer än 3 GB eller RAM. XP Pro 64bit dock. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Låt oss veta hur du får på kompis
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Kom hem, läsa dina inlägg och tog ut en av mem-minnen. Nu bara 2 Gb där. Det varade i 15 minuter och gick tillbaka till blå skärm Alla andra tankar killar. Jag uppskattar verkligen din hjälp här. |
|
| |||
| |||
| Jag har också 2 Gb minne i min gamla M / b (4 X 512) tho osäker på sin spec. Jag kan lika gärna ge det ett försök senare .. Oj .. jag redan sagt att didnt I.. |